Gå til innhold

Må man virkelig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man virkelig ha et så stort og flott bryllup hvor man inviterer hele slekta og hele bygda???

Er det ikke for hverandre man gifter seg?

Er det ikke like romantisk og koselig å ha et lite intimt bryllup med kun de nærmeste tilstede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes man skal få velge å ha akkurat den typen bryllup man føler for. Det viktigste er jo å få feire sin kjærlighet til hverandre, slik man ønsker det :o).

Et bryllup er jo romantisk enten det er stort eller lite!

Skrevet

Nettopp... men det er jo så mye forventinger til å gifte seg... Alle forventer jo å bli invitert og at det skal være den festen...

Synes forventnings presset er så stort, og jeg vet jo selv at folk kommenterer de som har hatt et lite bryllup med kun de nærmeste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...