Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 MÅ man virkelig ha et så stort og flott bryllup hvor man inviterer hele slekta og hele bygda??? Er det ikke for hverandre man gifter seg? Er det ikke like romantisk og koselig å ha et lite intimt bryllup med kun de nærmeste tilstede?
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes man skal få velge å ha akkurat den typen bryllup man føler for. Det viktigste er jo å få feire sin kjærlighet til hverandre, slik man ønsker det ). Et bryllup er jo romantisk enten det er stort eller lite!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Nettopp... men det er jo så mye forventinger til å gifte seg... Alle forventer jo å bli invitert og at det skal være den festen... Synes forventnings presset er så stort, og jeg vet jo selv at folk kommenterer de som har hatt et lite bryllup med kun de nærmeste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå