milk Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Vil ha det helt mørkt på rommet når vi sover, men har ikke funnet denne type rullgardin verken på Kid eller Princess. Blir det forresten helt mørkt med disse rullgardinene? Håper på svar:o)
milk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Har hørt at noen rullgardiner har medfølgende skinner, som sidene på rullgardinen tres inn i, slik at det blir helt mørkt. Eh, eller nò sånt;)
Shabby Cheap Chic Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 De hørtes smarte ut.... Jeg vil å ha... Har leita lenge etter noen bra rullgardiner..
snirkeline Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Det hørtes lurt ut:-)Men har ikke hørt om de engang... Vi har en svart lystett rullegardin,sånn med snor i siden.Men den funker egentlig bra den.Er ikke mye lys som slipper inn,blir nesten helt bekmørkt. Men de som ikke er lystette holder jo ikke på noen verdens ting
milk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan fungerer de snorene, og hvor har du kjøpt den? )
snirkeline Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det...blir vel nesten som snorer på en persienne.Kjøpte den på Hansen og Dysvik.Vet ikke om de har butikker i alle byer,bor i Skien. Men mener å ha sett nesten samme hos Kid.
milk Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 Ok, da får jeg ta en titt. Tusen takk for svar:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå