KevinsMams venter nr2,110109 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 har akkurat mistet MA i uke 8, ikke ferdig med prosessen etterpå enda.. men alle rester er ute fra livmoren.. når kan mån prøve på nytt?? og er det fare for atdet skal skje igjen hvis man prøver raskt..? (sorry nicket men kommer ikke inn på min side å får forandret det)
crohna 1+apriljente:) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Det var trist å høre at du har hatt en MA... Jeg hadde en MA i januar i år og var lenge plaget med blødninger i etterkant og måtte at en ny utskraping i april. Mine erfaringer er at det er veldig mange ulike meninger ang når man kan/bør starte opp og prøve å bli gravid igjen. Noen leger sier at det ikke nødvendig å vente på en ny menssyklus, mens andre anbefaler at man venter en eller to normale menssykluser. Dette fordi man lettere kan beregne termin og noen leger mener også at det er større sjans foe at det vil gå bra dersom man venter. Selv ventet jeg en menssyklus, og går i disse dager og venter på at en evt gravtest skal være positiv igjen. Masse lykke til til deg! Å oppleve en MA er skikkelig fælt den første tiden, men det blir bedre etterhvert!
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei, jeg har også akkurat hatt en MA. Var i uke 11, men fosteret døde i uke 7. Jeg lurer på akkurat det samme som deg. Var hos to ulike leger på sykehuset og den ene sa at vi kunne prøve igjen med en gang jeg sluttet å blø og den andre sa vi burde vente til jeg hadde hatt en mens - eller helst to. Er veldig usikker på hva vi skal gjøre, jeg vil jo ikke miste en gang til, samtidig som jeg helst vil bli gravid igjen så fort som mulig. Nå blør jeg bittellitt enda, så vi har ikke helt tatt stilling til hva vi skal gjøre. Tror det blir å følge magefølelsen. Lykke til - håper dere blir gravide raskt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå