LizzyG Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/05/537269.html Spør ikk fordi jeg er så nysgjerrig, men synes det var et veldig ekkelt bilde hvis han døde mannen ligger under lastebilen og når man ser alt det blodet.
*Anonymus Maximalus* Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 kan være skiltnummeret bare og som er sladdet der..
Mammaen til Isak Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Er nok sladdet pga skilt,blod og skader. Tror neppe de har fått ta bilder der med den døde liggende.
LizzyG Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Synes det ser ut som noe med menneskerform ligger "under" sladden jeg men.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Det var enten et veldig stort bilskilt, eller en veldig liten mann - hvis han ikke ligger delvis under bilen, men det tviler jeg på. Jeg syns uansett det er så jævlig unødvendig å trykke så eksplisitte bilder i avisa, ingen trenger å se blodet til et trafikkoffer smurt utover veien. Tenk om det var noen man kjente, jeg hadde klikka i vinkel.
Meandmyprincess Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Så bilde på aftenposten også.Ser ut som det ligger noen under det teppet der..uff..
LizzyG Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Ja, min svigerfar døde på nøyaktig samme måte så hadde ikke likt om de trykket slike bilder av han.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Det er ikke blod, men hullet i veien, som sansynligvis har forårsaket ulykken. Det vises bedre på Aftenposten. Der får du også svar på det du lurer på, for de har ikke engang tatt seg bryet med å sladde bildet..
LizzyG Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2008 De bildene på aftenposten ser man jo til og med bena hans!!! Det kan da umulig være lov å vise slike bilder. På dagbladet sitt bilde ser man blodet har rent over veien. Dette er det jævligste jeg har sett på lenge. Hvor har ikke ambulansen kjørt han bort?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Det som ser ut som blod på Dagbladet er ikke blod, men et stort hull i veien.
☆lillastjerne☆ Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Det er blod - hullet viser de på aftenposten!!!
-Hoppsi Deisi- Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Det ved bilen er ikke hullet, hullet ser vi på det andre bildet, der ser man og sporene etter motorsykkelen.... (aftenposten)
LizzyG Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2008 Det røde bak politimannen er blod, og ikke hull i veien. Hullet i veien er avbildet på aftenposten sine sider og er er stort og firkantet.
LizzyG Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2008 Men hvorfor frakter ikke ambulansen han bort? Eller at de nekter media å ta bilde av av den døde og området før de har fått ryddet opp. Tenk på hans evt kone og unger, tenk så jævlig å se mannen/ faren sin sånn!!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Å, jeg så ikke at hullet var avbildet på et annet bilde, syntes ikke det så ut som blod, men jord, så jeg trodde det var hullet.. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå