Gå til innhold

Er det den døde mannen de har sladdet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være skiltnummeret bare og som er sladdet der..

Skrevet

Er nok sladdet pga skilt,blod og skader. Tror neppe de har fått ta bilder der med den døde liggende.

Skrevet

Synes det ser ut som noe med menneskerform ligger "under" sladden jeg men.

Skrevet

Det var enten et veldig stort bilskilt, eller en veldig liten mann - hvis han ikke ligger delvis under bilen, men det tviler jeg på. Jeg syns uansett det er så jævlig unødvendig å trykke så eksplisitte bilder i avisa, ingen trenger å se blodet til et trafikkoffer smurt utover veien. Tenk om det var noen man kjente, jeg hadde klikka i vinkel.

Skrevet

Så bilde på aftenposten også.Ser ut som det ligger noen under det teppet der..uff..

Skrevet

Ja, min svigerfar døde på nøyaktig samme måte så hadde ikke likt om de trykket slike bilder av han.

Skrevet

Det er ikke blod, men hullet i veien, som sansynligvis har forårsaket ulykken. Det vises bedre på Aftenposten. Der får du også svar på det du lurer på, for de har ikke engang tatt seg bryet med å sladde bildet..

Skrevet

De bildene på aftenposten ser man jo til og med bena hans!!! Det kan da umulig være lov å vise slike bilder. På dagbladet sitt bilde ser man blodet har rent over veien. Dette er det jævligste jeg har sett på lenge. Hvor har ikke ambulansen kjørt han bort?

Skrevet

Det som ser ut som blod på Dagbladet er ikke blod, men et stort hull i veien.

Skrevet

Det er blod - hullet viser de på aftenposten!!!

Skrevet

Det ved bilen er ikke hullet, hullet ser vi på det andre bildet, der ser man og sporene etter motorsykkelen.... (aftenposten)

Skrevet

(Det øverste, største bildet)

Skrevet

Det røde bak politimannen er blod, og ikke hull i veien. Hullet i veien er avbildet på aftenposten sine sider og er er stort og firkantet.

Skrevet

Men hvorfor frakter ikke ambulansen han bort? Eller at de nekter media å ta bilde av av den døde og området før de har fått ryddet opp. Tenk på hans evt kone og unger, tenk så jævlig å se mannen/ faren sin sånn!!!

Skrevet

Å, jeg så ikke at hullet var avbildet på et annet bilde, syntes ikke det så ut som blod, men jord, så jeg trodde det var hullet.. Huff. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...