Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 http://youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0 Haha, dødsbrA=)
polarn & pyrene Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Dt var jo kjempe stilig gjort da. Det skal jeg tippse men beste venn som skal gifte seg nå snart om å gjøre.
Himmel og hav Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 HÆRLIG! skulle ønske jeg hadde tenkt på det!
--T-- Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 får ikke brukt you tube herfra - fortell hva det er, jeg blir så nysgjerrig??!!!! ;-)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 genialt da hehe men vi skal prøve å få det skikkelig bra til på den tradisjonelle brudevalsen vi da
*Anonymus Maximalus* Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 den linken har vært her inne før.. synes det er enda bedre med de som dansa dirty dancing dansen i bryllupet sitt:D
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 De danser bryllupsdans og plutselig stopper den fine musikken og "Baby got back" (I like big butts) kommer på. Og så danser de den istedenfor=)
Sessa ruger igjen... Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Mannen min og jeg så denne snutten og sa omtrent i kor at "DET var det VI skulle gjort!!" Men vi danset nå til sangen vår og sang til hverandre mens vi gjorde det. Litt mer romlemantisk enn baby got back!
--T-- Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 hahaha utrolig morsomt, takk for beskrivelsen! :-D Min venninne og mannen danset til en utrolig romantisk sang i sitt bryllup, skikkelig sviske, og danset og "dippet" (bøyer henne laaangt bakover) dramatisk, overdrevent og svulstig - det avr utrooolig morsomt, til og med besteforeldrene lo og så ironien..! Gøy å gjøre noe ut av bryllupsvalsen, det blir ofte en pinlig affære hvis man ikke er spes flink.. Lykke til med bryllupet ditt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå