Gå til innhold

dette SKAL jeg gjøre i bryllupet mitt! link! =)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dt var jo kjempe stilig gjort da. Det skal jeg tippse men beste venn som skal gifte seg nå snart om å gjøre.

Skrevet

HÆRLIG!

skulle ønske jeg hadde tenkt på det!

Skrevet

Hahaha, syns jeg ser mannen og meg :-D

Skrevet

får ikke brukt you tube herfra - fortell hva det er, jeg blir så nysgjerrig??!!!! ;-)

Skrevet

genialt da :)

hehe :) men vi skal prøve å få det skikkelig bra til på den tradisjonelle brudevalsen vi da :)

Skrevet

den linken har vært her inne før.. synes det er enda bedre med de som dansa dirty dancing dansen i bryllupet sitt:D

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

De danser bryllupsdans og plutselig stopper den fine musikken og "Baby got back" (I like big butts) kommer på. Og så danser de den istedenfor=)

Skrevet

Mannen min og jeg så denne snutten og sa omtrent i kor at "DET var det VI skulle gjort!!" Men vi danset nå til sangen vår og sang til hverandre mens vi gjorde det. Litt mer romlemantisk enn baby got back! ;)

Skrevet

hahaha utrolig morsomt, takk for beskrivelsen! :-D

Min venninne og mannen danset til en utrolig romantisk sang i sitt bryllup, skikkelig sviske, og danset og "dippet" (bøyer henne laaangt bakover) dramatisk, overdrevent og svulstig - det avr utrooolig morsomt, til og med besteforeldrene lo og så ironien..! Gøy å gjøre noe ut av bryllupsvalsen, det blir ofte en pinlig affære hvis man ikke er spes flink..

Lykke til med bryllupet ditt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...