Madam-mim Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Satt siste crinonen på mandag kveld, måtte bruke opp det jeg hadde fikk jeg beskjed om. Kjenner at det er mye oppi skjeden enda. Når kommer det ut? Har prøvd å pelle ut litt forsiktig, men det er kanskje ikke så lurt det heller?
Jippppi Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei hei Ninen Så heldig du er - jeg har fått beskjed om å bruke det frem til uke 9. Syntes det er ordentlig klin. Jeg også har "skuffet" ut litt innimellom, syntes det har lett for å klø i underlivet. Har ikke hatt sex (penetrering) nå som jeg bruker crionon, men det gjør vel ingen ting? Legen min sa ingenting. Har du fått hcg verdien din? Tvi tvi videre.
Madam-mim Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja er glad jeg slipper den crinonen, det var ekle greier. Vi har hatt sex mens jeg brukte crinonen, tror ikke det gjør no, men det kan være litt irriterende(sårt). Har ikke tatt noen blodprøve jeg. Klinikken i Porsgrunn tilbyr ikke blodprøve, bare hjemmetest. Har lyst til å ta en blodprøve hos fastlegen, men har ikke kommet så langt. Tror det hadde roet meg litt om hcg-verdien var bra. Du da?
Jippppi Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hcg verdier sier ikke så mye, jeg uroer meg ikke og kan ikke skjønne at det "må tas". Jeg jobber jo med biokjemi og vet hvor stor den biologiske variasjonen er, og det gjelder det meste. Mest spent er jeg på om ett eller to egg har festet seg. Hvordan går det med deg - symptomer?
Madam-mim Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Er spent på om det er en eller to jeg og, er bare to uker til vi får vite det nå Symptomer-..tja, er fortsatt trøttere enn vanlig, ømme brystvorter og generelt varm. Ikke noe nytt her i gården. Hvordan står det til med deg da?
Jippppi Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har det litt som deg. Symptomene varierer veldig fra dag til dag. Idag har jeg også endel vondt i korsryggen. Klager ikke, bare litt slitsomt i disse dager for mannen min jobber så masse så jeg får lite tid til å roe meg. Syntes det var så fint for idag fikk jeg byttet ul time fra 19 til 18 fordi mannen min må utenlands den torsdagen. Gleder meg enormt.
Madam-mim Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Jeg og:) Det blir stort å få se noe som lever inni meg. Kjenner det litt i korsryggen i blandt jeg og, spesielt når jeg er på jobb. Har en utrolig stressende jobb, og det bekymrer meg litt. Skal snakke litt med klinikken i morgen, om jeg burde roe ned litt.
Jippppi Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Ganske sikker på at det er en liten huleboer i magen min. Ble lagt inn på Ullevål idag med fernalske magesmerter og kastet opp hele tiden av smertene. Etter en halv dag med prøver etc fant de ikke noe galt, 3 mulige årsaker - nyresten, overstimmulering (store eggposer/endel væske) eller at eggstokken vrir seg. Viktigst av alt, livmoren var fin og ikke øm. Lykke til
Madam-mim Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Uff, det hørtes ille ut.. Enda godt livmoren så fin ut da. Ønsker deg god bedring og masse lykke til videre!
Jippppi Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 Hei igjen. Nå har heldigvis formen blitt bedre. Fikk utskrift av journalen i helgen og sykhuset trodde jeg hadde en overstimmulering av eggstokkene. Hadde litt væske i buken og store folikkler, heldigvis har jeg ikke hatt smerter siden onsdag så da er det vel over. Gleder meg masse til Ul på onsdag. Lykke til på torsdag Ninen.
Madam-mim Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. juni 2008 Så bra at formen er bedre:) Blir spennende å høre hvordan det går med deg på onsdag. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå