Gå til innhold

Tips til rimelige mamma-bukser i store størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker til vanlig ca str 48-50. Nå skulle jeg snart hatt meg noen mamma-bukser, og liker helst sånne løse modeller, litt joggebukse-aktig, ikke jeans osv. Noen som har tips til hvor de kan ha noe slikt? Kanskje å få kjøpt over nett? Har sett på sidene her inne, men fant ikke noe jeg likte. Har ikke lyst til å bruke så mye penger på ei bukse jeg skal bruke ei kort stund heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd mamma-bukser på hm? De har noen modeller som er ganske "løse":)

Skrevet

Jeg skal ta en titt neste gang jeg skal dit. Ellers tok jeg en titt i skapet mitt, og har 3 mamma-bukser som jeg brukte forrige gang, som jeg trodde jeg hadde kasta, og ellers 3-4 løse bukser som jeg nok kan bruke ei god stund. Så kanskje jeg slipper å kjøpe flere mamma-bukser likevel. Det er nå greiest for økonomien ;)

Skrevet

Vet du, jeg kjøpte meg to bukser på Obs jeg, av alle steder...:o) De var i str. XL eller XXl...(?) Men de er supertøyelige og et tynt deilig stoff! Bruker litt større enn deg nå;o) Hadde de i sort og brunt, så jeg tok ei av hver.

Skrevet

de kosta 149 kr pr stykk

Skrevet

mangen skriver om noen slags haremsbukser som de selger på cubus av alle plasser. Jeg skal iallefall sjekke.

Skrevet

Jeg bruker selv str 50 til vanlig. Har kjøpt alle mine mammabukser på hm, str L er stort nok der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...