Gurine Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bruker til vanlig ca str 48-50. Nå skulle jeg snart hatt meg noen mamma-bukser, og liker helst sånne løse modeller, litt joggebukse-aktig, ikke jeans osv. Noen som har tips til hvor de kan ha noe slikt? Kanskje å få kjøpt over nett? Har sett på sidene her inne, men fant ikke noe jeg likte. Har ikke lyst til å bruke så mye penger på ei bukse jeg skal bruke ei kort stund heller.
Silje`mor Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Har du prøvd mamma-bukser på hm? De har noen modeller som er ganske "løse":)
Gurine Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal ta en titt neste gang jeg skal dit. Ellers tok jeg en titt i skapet mitt, og har 3 mamma-bukser som jeg brukte forrige gang, som jeg trodde jeg hadde kasta, og ellers 3-4 løse bukser som jeg nok kan bruke ei god stund. Så kanskje jeg slipper å kjøpe flere mamma-bukser likevel. Det er nå greiest for økonomien
C@milla *EMIL* Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Vet du, jeg kjøpte meg to bukser på Obs jeg, av alle steder...) De var i str. XL eller XXl...(?) Men de er supertøyelige og et tynt deilig stoff! Bruker litt større enn deg nå;o) Hadde de i sort og brunt, så jeg tok ei av hver.
edvina har fått en gutt Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 mangen skriver om noen slags haremsbukser som de selger på cubus av alle plasser. Jeg skal iallefall sjekke.
blinke Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Jeg bruker selv str 50 til vanlig. Har kjøpt alle mine mammabukser på hm, str L er stort nok der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå