Gå til innhold

Lekker jeg fostervann??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 26+ 6 og har de siste dagene begnyt å lure på om jeg kan lekke fostervann..

Opplever at jeg kan bli helt "våt" i trusa bare i løpet av kort tid..og det har jeg aldri opplevd før...har jo litt mer utflod nå enn før jeg ble gravid, men allikevel,..føles ikke som det er dette heller..

Det lukter ingenting og er helt blankt..

Jeg kjenner jo bebis i magen sparker og står i hver dag, så det virker jo som hun har det bra, noen dager er det mindre aktivitet og andre dager mer..

Jeg skal på svangerskapskontroll hos jordmor kl. 9 på mandag..kan jeg vente med å høre mer med henne da, eller burde jeg gjøre noe før den tid???

 

Noen som har noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det samme problemet jeg også de siste dagene...

Plutselig er trusa helt våt :-O

 

Ring til legen å hør da vel?

Tror jeg skal gjøre det, for jeg har blitt så svimmel og uvel i tillegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...