Gå til innhold

Badesesongen er kommet hit :)


villevilla

Anbefalte innlegg

Jeg hadde planer om å prøve årets første bad, men begynte å tenke på om det har noe å si om jeg bader nå som jeg snart er i uke 34?

 

Husker jeg leste et innlegg om bading for en stund siden, men husker jo så klart ikke hva som ble skrevet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var det.... :) Tror det er sånn at du kan bade så lenge slimproppen eller vannet ikke har gått. Men noen anbefaler å ikke bade i sjøen og sånn de siste fem ukene før termin. Du kan vel høre med jordmor eller lege som kanskje vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oja, det har jeg ikke hørt før, hvem er det som anbefaler det eller hvor har du hørt det? 5 uker før termin? Jordmor anbefalte nettopp bading som det eneste jeg kunne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var instruktøren på vanntrim for gravide som sa det, fysioterapeut... på grunn av infeksjonsfare. Kan være vanskelig å vite når slimproppen, eventuelt vannet har gått om det skjer litt om senn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ups....jeg badet når det var på det varmeste for 3 uker siden. Måtte kjøle ned kroppen. Da hadde jeg 5 uker igjen. Jeg har fått med meg at man ikke skal bade 6 uker etter fødsel. Verken slimpropp eller vannet hadde gått, så jeg satser på at alt gikk bra allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...