Niam Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei! Har nettopp funnet ut at jeg er gravid på nytt etter SA i April. Er 4+3, så er jo veldig tidlig enda. Begynte å kjenne mensmurringer i ryggen i går og litt mer i dag, bekymret!! Mener det var slik kjentes da SA i April startet da jeg var 6+4, men da hadde jeg også mistet symptom som såre brystvorter, ømme bryst og stikninger nederst i magen....disse er fortsatt til stede nå. Noen som har fått mensmurringer i ryggen så tidlig og alt er fint? Er dette forresten et vanlig symptom på graviditet?
Giinaღ Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Heisann. En av de første symptomene mine var faktisk vond korsrygg, så det er ganske vanlig Det kan man jo få som menssmerter også. Skjønner at du er bekymret. Mistet selv i MA i uke 10 sist (hadde vært dødt 4 uker inni meg) og er livredd for at det skal skje igjen. Klarer ikke å glede meg over dette før jeg har passert 12 uker og kommer til å gå på to ultralyder, uke 8 og 12. LYKKE til. Aller helst så går det bra for oss begge!!!!!
Stine:-) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 6+4 her. Har så vondt i korsryggen at jeg har problemer med å bevege meg. Kan ikke huske at det var slik sist. Jeg er heldigvis sykmeldt fra før, for jeg hadde ikke klart og arbeide nå. Det kom som kasta på, for et par dager siden. Gikk tur i fjellet uten problemer dagen før, og er kjemperedd for at jeg skal bli imobil. Er 38 år, og trenger å holde meg i form;) Er fortsatt kjempekvalm og har ømme bryster, så jeg regner med allt er OK. Skal på UL den 10, og gleder meg til å se at allt er bra.
Niam Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Takk for svar begge to, ble mindre bekymret nå! Giina: Hvor langt er du på vei? Tenkte jeg skulle gå på tidlig UL jeg også. Får jeg det ikke via fastlegen bestiller jeg time på Byporten legesenetr for der er de så hyggelige og har UL. Stine: Høres ikke kjekt ut å være så dårlig. Jeg skal nok ikke klage da!! Håper du blir bedre snart slik at du kommer deg på tur igjen Liker godt å gå i fjellet jeg også, og fin måte å holde seg i form på. Lykke til begge to...vi følger nok hverandre fremover her inne Giina jeg ser du kommer fra Oslo du også, så kanskje vi møtes på et BIM-treff etterhvert. Hva med deg Stine, hvor bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå