Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Vært på ultralyd og jammen får vi ikke en gutt til, det var så gøy å se, fikk med bevis hjem også, hehe. Sola skinner, det er varmt og jeg har fri i dag, kjempedeilig! 150 dager har jeg igjen i dag også, nå er neste milepæl 100 dager... Sommerklem til alle sammen, er bare glad i dag
Gulljnta Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer med enda en gutt Har også fri i dette finværet, herlig! Selv om det blir litt for varmt å ligge lenge ute på terrassen, men skal ikke klage da
ariel 78 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer så masse med gutten:)Vi får også gutt,igjen:))Koselig det.Begynt å tenke på navn da?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Gratulerer med pjokken i magen:) Vi venter også en gutt til =) og har også 150 dager igjen til termin:D deilig;) Tenkt på navn? Vi tenker litt på Kristoffer:) Har en Magnus fra før :)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk Vi har bestemt navn men vil holde det hemmelig enda og siden det er noen her inne som kjenner meg og nicket vil jeg ikke skrive det Ha en strålende helg alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå