Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg ER så kvalm! Kommer og går hele tiden. Var helt forjævlig dårlig de første 2-3 mnd av svangerskapet, men det gikk over, men nå har det kommet tilbake i en annen form. Er ikke sengeliggende som jeg var de første mnd, men er helt utkjørt av denne kvalmen! Er det normalt å bli kvalm igjen? Trodde jeg var kvitt det forgodt! Er i uke 28.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 har du kanskje fått omgangsyka? Det kan jo (forhåpentligvis) være noe forbigående:o) Ellers kan du jo tenke over om det er noe du gjør annerledes? sover dårligere, står opp tidligere, dropper frokosten ol... det er mye som kan fremkalle kvalme, spesielt når du er gravid:o)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Om det føles annerledes, vil jeg tro det skyldes noe annet. Gravidkvalmen er liksom noe helt for seg selv.. Krysser fingrene for at det går raskt over. Pass på at du drikker masse vann
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Takk for svar. Ble litt engstelig nå. Har ikke skjedd så mye annerledes. Har blitt flinkere til å spise frokost, sover godt, og er ganske mer aktiv enn før. Men fikk vite av legen at jeg hadde et lavt jern nivå i blodet. Kan det ha noe å si? Har vært dårlig i 2 uker nå, så det er litt lenge for omgangsyken eller noe forbigående. Trodde det i begynnelsen jeg og serru, men slo det fra meg da jeg ikke hadde feber eller var sengeliggende. Drikker masse vann, er jo så varmt! hehehe. Kanskje det har noe med varmen å gjøre? Litt rart å bli kvalm av varme men...Det er vel kanskje mulig? Takker for svar, og tar gjerne imot fler. Begynner å bli bekymret HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå