Gå til innhold

gode argumenter MOT poppisnavn, noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett mange begrunner at de ville styrt unna et navn med at det er et "poppisnavn".. hva mener du/dere med det egentlig? Ja, at det er et av de mest brukte idag.. Men, hvorfor gjør det noe, at f.eks 3 i samme klasse heter Emma, Thea osv? Bare lurer.. hvorfor det egentlig skal ha noe å si.. Kjedelig???

 

leter etter noen gode grunner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje jeg synes problemet er at det blit litt anonymiserende. Det er litt drahjelp i et navn som står ut, på en måte...?

Skrevet

Ja, det var jo igrunn ikke dumt det ;-)

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...