Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 jeg har sett mange begrunner at de ville styrt unna et navn med at det er et "poppisnavn".. hva mener du/dere med det egentlig? Ja, at det er et av de mest brukte idag.. Men, hvorfor gjør det noe, at f.eks 3 i samme klasse heter Emma, Thea osv? Bare lurer.. hvorfor det egentlig skal ha noe å si.. Kjedelig??? leter etter noen gode grunner..
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Tror kanskje jeg synes problemet er at det blit litt anonymiserende. Det er litt drahjelp i et navn som står ut, på en måte...?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det var jo igrunn ikke dumt det ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå