*tigerlilly* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Føler meg litt dum som spør, men det er jo bedre enn å gjøre feil! Har en gutt fra før og det går så greit. Med lillesnuppa er jeg litt usikker! Skal jeg foreksempel skille kjønnsleppene og vaske godt mellom der? Noen ganger har hun noe hvitt kremaktig der. Hilsen litt flau uvitende
Prinsessemamma x 2 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg satt med de samme spørsmålene selv! Det sies at det er selvrensende, men det hender innimellom at jeg vasker forsiktig mellom hvis det er litt utflod. Jeg bruker en våt q-tips eller vasker veldig forsiktig med en klut.
*tigerlilly* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Takk for svar, og q-tips tipset var genialt!
Marit82 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Heihei. Dette med å vaske jentene nedentil er slettes ikke enkelt å ta på gefeeln. Men jeg snakket med mamma om dette , hun har jobbet på føden som barnepleier i mange år. Hun fortalte at man ikke skal vaske så mye mellon/inni kjønnsleppene , for som nevnt ovenfor så er det utfold der ( noe hvitt ) som er selv rensende. Så det kan godt få være. Men det er viktig å få bort bæsj derfra , samt zinksalve som kommer inni der. Det skal altså ikke være avføring eller noe tilsatt. ( man skal aldri smøre med zink innveldig ) Så, ut over dette kan man f.eks skylle rumpa i vasken på dem. Å da skille kjønnsleppene forsiktig, slik at det skylles litt. Ikke bruk såpe. samme med rumpa. Lurt med bruk av q-tips for å få bort smus som ikke skal være der:) Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå