Gå til innhold

jeg er helt forferdelig mot han i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

drømmer noen ganger om at jeg drikker sprit (drinker), uten at jeg bryr meg om han i magen. i natt så drømte jeg at jeg tok en drink, så gikk vannet, så gadd jeg ikke dra til føden, siden jeg var redd for å få kjeft for at jeg hadde drukket. herregud. blir skremt av meg selv i drømmene mine:( når jeg våkner føler jeg meg helt forferdelig slem mot han i magen, og får sinnsykt utrolig dårlig samvittighet:( er kjempefært..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man drømmer veldig mye rart når man er gravide. Det har jeg også gjort denne gangen og det gjorde jeg forrige gang jeg var gravid.

Ikke tenk så mye på det, drømmer er drømmer og virkelighet er virkelighet :-)

Skrevet

kan trøste deg med at det er vanlig å ha merkelige drømmer når man er gravid.

Kan være du heller er redd for den lille, og derfor drømmer ting du er redd for?

Skrevet

takk for svar jenter. føler meg såå slem som drømmer slikt. ja, jeg ble uplanlagt gravid, og før jeg testet positivt hadde jeg drukket 0,5 l cider og ett halvt glass vin, også mistet jeg tvillingen. det tenker jeg mye på, om det var pga alkoholen jeg mistet. at det kunne vært unngått om jeg ikke drakk alkohol. kanskje derfor jeg drømmer som jeg gjør, siden jeg er livredd for den alkoholen i svangerskapet? hmm.. det har jeg ikke tenkt på:) takk for svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...