Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har ikke ordnet noe ifbm permisjon enda jeg! sist jeg var hos legen så spurte jeg henne, men hun sa jeg skulle ordne det med arbeidsgiver. Men hun anbefalte meg å vente til neste kontroll på ahus for å se om jeg kan forvente å bli satt i gang før termin eller ikke. Men når må man ordne permisjon, og hva gjør man? jeg vet jo ingenting om dette, og må innrømme jeg på en måte har ventet på at noen skal komme med noe papirer til meg eller fortelle meg hva jeg skal gjøre :$
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Du søker arb. giver om foreldrepermisjon i enten 54 eller 44 uker (start 3 uker før termin, og far skal ha 6 uker av det totale antallet uker dere velger). Spør på arb.plassen om de har egne skjemaer, hvis ikke skriver du bare en kort søknad på blankt ark. Så skaffer du skjema "krav om foreldrepenger" (du finner dette på nav.no) og fyller ut og sender til nav der du bor.
Nordhagenjentene :) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg søkte ikke arbeidsgiver, jeg bare sa fra når termin var og hvilken dag permisjonen begynte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå