Gå til innhold

Noen som har attføring her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått invilget attføring, men lurer på hvor mye ca jeg da får utbetalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått innvilget yrkesrettet attføring.Tar de fagene jeg mangler for å få studiekompetanse,så jeg kan søke på skolen jeg ønsker etterpå.Men kan ikke søke der før neste vår.

 

Så nå er jeg sykmeldt fram til 1.nov,da går sykmeldingsperioden ut.Så vil jeg få attføringspenger fram til skolen begynner.

 

Er som hovedregel at du får 66% av lønnen du har hatt tidligere.

Men det er også noe som heter minstesats.Jeg får det pga at jeg kun har jobbet 46% stilling tidligere,og dermed ikke hatt så høy inntekt.Så jeg vil motta omtrent det samme som jeg er vant til.

 

Så får du i tillegg 27 kr pr.dag for hvert barn under 18 år som du har daglig omsorg for.Du kan også få opptil ca.1800 kr i mnd for dekning av barnehageutgifter,og reisepenger.

 

Hvis du går inn på Nav.no,skal det stå endel om det der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...