Gå til innhold

Hvilken vogn velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å orientere meg i jungelen nå.... så mye å velge mellom!

Men jeg likte Simo duo veldig godt-

hva velger dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom simo duo får plass i bilen vår så tenkte vi velge den vi også :)

Skrevet

hei, kommer fra 3 trimester men svarer alikevel jg, hihi.

ville bare si at vi har bestilt emmaljunga edge duo inkl den eksklusive stellevesken og sportsunderstell. kr 8600 og vi gleder oss til den kommer om 4 uker;)

knall bra vogn:)

Skrevet

Jeg har også valgt simo duo :)

Skrevet

emmaljunga city cross blir det her:)

Skrevet

Teutonia spirit s3, blir det nok her

Skrevet

Teutonia Spirit her også, fikk tlf i går om at den er klar til å hentes. *weeeh*

Skrevet

Simo kombi, har vi bestemt oss for. Fikk beskjed i dag at den vi bestilte var kommet til butikken. Jeg syns vertfall Simo-vognene virker veldig solide og "ordentlige" -og er fine å se på også.

Duo eller kombi er vel mye smak og behag, vi landa til slutt på kombi, fordi jeg syns det virker så enkelt å ta med seg bagen.

Skrevet

Vi skal hovedsakelig bruke Teutonia Mistral vogna som vi har etter forrige, den er bare et par år gammel og pent brukt og jeg har vært knallfornøyd med den. Eneste jeg ikke liker er fargen, men søren heller. :) Har også en TFK joggster som 2-åringen nå bruker mest, men har vurderet en hardbag til denne også, til bruk på de lengre turene i ulendt terreng, en vogn som passer godt for min elendige rygg å trille turer med. Så det blir vel å bruke litt av begge to, vil jeg tro.

Skrevet

Her i garden blir det Emmaljunga edge duo...

Syns den er knall fin...

Blir nok shopping om ikke så lenge..

Skrevet

Jeg er bare 12+6, men vogna hadde vi bestemt for før jeg ble gravid. Jobber i barnehage, så har prøvd litt forskjellige vogner. Den som passer våre behov best er easy walker sky. Må ha ei vogn som er lett, i og med at jeg skal opp en trapp med den hver gag. Denne vogna veier kun 9 kilo! Pluss at den er utrolig god å trille og den svinger utrolig lett.! Vi har falt helt for denne vogna!

Skrevet

Vi har bestemt oss for Emmaljunga edge duo :)

Så skal vi kjøpe izi travel understell til izi sleep bilsetet i tillegg.

Så kan vi bruke det hvis det bare er en svipptur inn på butikken + at vi kan bruke den som trille senre.

Liker ikke sportsdelen på emmaljungavogna så godt.

Det er stoooore muligheter for at jeg kommer til å bli vogn-gal, og selge og kjøpe vogner til den store gullmedalje, hehe :)

Skrevet

Her blir det etter all sannsynlighet Teutonia Mistral eller Prestige.

Skrevet

Vi har valgt bugaboo cameleon i helt sand canvas. Kjøper den fra barnas hus nå som de har kampanje fremfor å bestille den i nederland hvor den faktisk blir dyrere med moms og toll :)

Skrevet

jeg har kjøpt emmaljunga edge duo, og gleder meg til å bruke den :)

Skrevet

Vi skal ha Simo Duo i fargen marine:):)

Skrevet

Vi har gått for emmaljunga city cross:)

Skrevet

Har også bestilt emmaljunga edge duo. Utolig god og fin vogn.

Skrevet

Jeg henta vår nye Teutonia prestige i farge sjokoladebrun i dag.

Ser flott ut og har mange fine funksjoner. Gleder meg til å ta den i bruk:-)

Skrevet

Emmaljunga mondial, cremefarget skinn og classic understell..

Skrevet

Vi har emmaljunga duo og bugaboo cameleon etter snuppa :) bytter ikke ut noen av vognene, selvom emmaljunga dråget sikkert ikke blir brukt så mye.

Dere som ikke har kjøpt vogn enda burde virkelig tenke over om vekten på vogna er viktig for dere ;) ser det er mange her som vurderer tunge vogner.

Skrevet

One tree hill Urban Jungle :)

Skrevet

Må si jeg er overrasket over at så mange nå begynner å falle tilbake til de "gammeldagse" vognene igjen :D Har lenge vært så hypermoderne vognmoter...

Jeg skal nå ha vogn til nr 3 og velger fortsatt Emmaljunga!! Er så vanvittig fornøyd med de vognene samme søren hva vekta er altså!! Men har kanskje med å gjøre at jeg bare har og får høstbarn og har behov for stooore og romslige bager. Har prøvd andre merker også men absolutt ikke så fornøyd. Nå bytter jeg ut Emmaljunga søskenvogna mi med Easywalker Duo og er vanvittig vanvittig spent!!! Tror jeg blir like fornøyd ;)

Skrevet

Har kjøpt Brio kombi i brunt. Syntes den var fin, og dessuten var den på salg, så da ble det impulskjøp! Den er nok for stor for de små bilene våre, men vi måtte nok gå til innkjøp av en stasjonsvogn uansett, så det gjør ikke så mye... :)

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga edge duo, farge platina. Synes den er lekker og trur vi kjeme til å bli superfornøgde ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...