Axus' girlfriend Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 har en ståvifte som vi tok fram i går. vi bor nemmelig på 40kvm, og med tre personer her inne og kveldssola ble det alt for varmt og tung luft, til og med når vinduene sto åpen. men er dette farlig for baby?trekk er ikke akkurat kjent som noe særlig..men vi har ikke viften stående mot oss, har den hele tiden vendt i den delen av rommet vi ikke er. poenget er bare å få sirkulasjon... synes så synd på Oda, sliter skikkelig med å sove i varmen. ble bedre med viften da.
Labambie Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ja,hvorfor skulle det ha noe å si? Vi har vinduet på vidt gap og vifte inne på barnerommet. Hvis ikke hadde den lille kroppen smelta! Er ikke trekken barna blir dårlige av,er som regel virus de har fått i seg før... Uansett det får aldri blitt kald trekk i denne ekstreme varmen. Det får bare blitt en litt kjøligere bris.. Det er mye bedre for barnet at det er litt kjøligere enn for varmt.. Krybbedød,overoppheting osv....
Axus' girlfriend Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 ja, det samme tenkte jeg. Oda var jo så varm utpå kvelden at vi ikke kunne gjøre noe annet. Måtte til og med dra ut i åtte tiden i går kveld for å trille henne i søvn, siden hun ikke fant roen i den varme leiligheten. Takk for svar:)
sannamin* Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg måtte dra inn en vifte i går kveld på rommet. Altfor klamt og varmt. helt stillestående og ikke luft nesten.den har stått på hele natt og skal stå på konstant til denne varmen er over. Så lenge den ikke er på henne direkte så skal det gå bra... Og hun sov rolig og godt i hele natt.1.gang siden denne varmen kom. Livredd for overoppheting og krybbedød. Sjekker hele tiden føler jeg.. Litt slitsomt ) Men væske er også veldig viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå