Mamsen og lillegutt Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 holder på å vri hjernen min om hva jeg skal ha til middag..... men er så utrolig matlei. har ikke lyst på noe:(
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Vel, ja... jeg går på ketolysekur, og det begrenser seg hva jeg kan spise.. Men grillsesongen passer meg ypperlig, så vi griller hver eneste dag! Kjedelig, ja... men det er godt! ! Nå er snuppa hos pappaen sin, så idag tente jeg at jeg skulle lage fylte paprika...
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 er så lei grilling.... vi har så liten terrasse at det er bare plass til meg,sambo og en grill. ikke koselig....
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hadde sikkert vært lei det jeg og, hadde det ikke vært for at det passer meg så bra Dessuten blir man litt matlei når det er så varmt.. begrenser seg hva jeg har lyst på hvertfall. Orker ikke noe tung middag når varmen er som den er..
ana baroma Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 I går hadde vi fiskekaker, bakt potet og sommerkålstuing. Det var digg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå