juni08&mars10 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Heisann:) Våknet i morges av at jeg hadde smerter i magen. De er sentrert ganske langt nede i magen, og kan minne om kraftige menssmerter som kommer og går.. De kommer ca hvert 5 minutt, men varer ikke serlig lenge. Er vonde, men ikke sånn at jeg må puste meg gjennom de.. Er 2 dager på overtid her.. Noen som vet hva det kan være? Var småkvalm igår, og er skikkelig uggen i magen..
teub Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hei Varierer vel veldig fra dame til dame dette, men hos meg kjenner jeg maserier som rgl.m kynnere med brennende menssmerter i underlivet mens riene ikke er til å ta feil av etterhvert fordi de strammer i ryggen, magen og klemmer i underlivet. Hadde mye maserier forrige sv.sk (er 3.gangs), men da utelukkende noen timer etter sex. Vedvarte mange timer og roet seg på morgenen, Har ikke orket dette denne gangen og nå sover jeg mye mye bedre om nettene, er mer uthvilt og har det rett og slett mye bedre nå på slutten ( er i uke 39) .......selv om det er varmt.. Vet ikke om dette hjalp noe men. Lykke til
juni08&mars10 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Takk for svar.. Nå har jeg gått en lang tur, i håp om at ting skal ta seg opp:) hadde nettopp en tegningsblødning, så håper at fødselen ikke er så veldig langt unna!
juni08&mars10 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 Det var visst så absolutt rier jeg satt med:) Kl 16.30 kom jeg meg på sykehuset, og kl 20.14 var Martin ute! (5 Juni) Fødselshistorie kommer siden:)
Supermamm Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Hehe, ja der ser du, da vet du jo det til neste gang:) Gratulerer så mye med gutten din, kos dere masse!)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 høres ut som masrier som snart blir rier så lenge de er under 45 sek så heter det vel masrier . lykke til!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 oi leste ikke alt,hehe... gratulerer så meget!!!
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye med gutten!! Morsom tilfeldighet, han er født samme dag som min mor og har samme navn som min eldste sønn:) Blir spennende å lese historien;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå