har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 TR bestemte seg tydeligvis å komme en uke for tidlig.. Skjønner ikke noe.. En festeblødning kan jo ikke være som en normal TR men evt bare vare noen dager..??
Løvinna30 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 TR kom i går hos meg. Men veldig lite da, kan ikke vel ikke være festeblødning 2 uker etter el... Og det kan være "for" mye til at det er festeblødning. Huff, jeg som skulle sårt ønske TR ikke kom... :.(
Løvinna30 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 forresten, glemte og svare deg, var jo ego Unnskyld.. når har man festeblødning egentlig? Min kom på IKM dagen så her er det nok mensen ja... Men håper din TR er festeblødning. Masse lykke til!! Klem
monca*84*j12 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 festeblødninger er ca 8 dager etter el... så ja det kan ha vært det du hadde
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Tror nok det må være TR her selv om det er en uke for tidlig.. Blør nok alt for mye for at skal kunne være feste blødning. Men stopper det plutselig opp igjen så kan man jo nesten begynne å lure på hva dette er for noe.. Off ikk helt etter planen. Håpte virkelig på februarbaby.. Ble gravid med en gang med begge de to andre så dette er litt uvant for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå