Espoir Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 ..hvor UTROLIG falskt han smiler??? Det er jo ufattelig at ingen kommentatorer (såvidt jeg kan se) har bemerket hvordan han liksom trekker munnvikene ut til en usyselig grin når han skal prøve å late som om han smiler.. Har dere sett det? Det er det mest åpenbart falske smilet jeg har sett noensinne.
Espoir Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Det er republikanernes presidentkandidat i USA.
Anonymium Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Det er republikanerenes presidentkandidat i USA:-)
Blue Lady Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Uff ja, synes jeg ser en liten Bush i han... selvsagt de er fra samme parti, men...nei, håper Obama vinner! han virker mye mer sympatisk, og ekte
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg trodde du mente McCann. Hehehe. ;-)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 John McCain, republikanernes presidentkandidat. Og nei, har faktisk ikke lagt merke til det. Tror at siden Obama nå ble valgt, så vil alle rasistene i USA slå ring om McCain. Kan bli litt skummelt det der. Håper selvfølgelig på demokratisk president.
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Han ser jævlig sleik ut.. (Jeg spurte fordi jeg var i tvil om hvem du mente siden det kommer en dokumentar om mccann familien nå)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 har lagt litt merke til det jeg også... det er faren til hun madelein McCain som forsvant for over 1år siden, hun lille søte jenten stakkar:(
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 trodde du mente den familien jeg også.. hehe:P syntes han virker son jeg:P *flau*
Gjest Zima *2pp* Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 ehhehe.. .han smiler også sleikt (men det var ikke ham de mente)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 godt det ikke bare var meg som tenkte han da.. å syntes han smiler son.. hehe men har ikke lagt merke til han ande egentlig jeg
ScaryMama Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Jeg liker han godt jeg, min stemme går i hvertfall til han:)
solstråle69 Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Ja, det har jeg sett. :-) Men så heier jeg på demokratene da - og er skikkelig lei meg for at Hillary Clinton ikke er deres kandidat. :-(
Espoir Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg hadde oggså håpet på henne. Men Obama er tross alt bedre enn McCain.Jeg tror hun hadde hatt større sjans enn Obama til å vinne over republikanerne (de er SKUMLE!) Håper litt at hun blir visepresidentkandidat da, men jeg vet ikke hvor sannsynlig det er.
ScaryMama Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Det er STOR forskjell på republikanere! De kan ha ganske så ulike meninger selv om de kommer fra samme parti. I USA er det viktigere å se an kandidaten enn å se på hvilket parti han kommer fra.
Bærta å babyn Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 John McCain, er ikke det han karakteren i die hard- filmene?
Espoir Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 5. juni 2008 Ja, Kozy, jeg er enig i at han absolutt ikke er balt de verste republikanerne - der mener jeg du har helt rett. Men likevel er det noen holdninger og ideologier hos de folka som jeg overhodet ikke synes om, så jeg krysser fingrene for at Obama vinner.
ScaryMama Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Jeg mener at Obama er uerfaren og har et naivt syn på utenrikspolitikk, og jeg håper at McCain vinner:) Men er uansett glad for at Hillary er ute *grøss*
ScaryMama Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Har forøvrig også lite til overs for den drittslengingen mellom Hillary og Obama. McCain, som moden mann han er, har holdt seg for god til det;)
solstråle69 Skrevet 5. juni 2008 #21 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes McCain er en "ny" Bush - som egentlig bare lever "det glade liv", og alt han "gjør" gjøres av folk i administrasjonen. Obama synes jeg virker litt "tafatt" og uerfaren, mens ingen av dem har vel mer erfaring enn Hillary Clinton. Synes også det hadde vært flott med en kvinnelig president! :-)
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #22 Skrevet 5. juni 2008 Vil du vite hvorfor han smiler sånn, HI? Han var krigsfange i 7 år. De knuste beina i ansiktet på denne mannen. Derfor ser han sånn ut når han smiler. De knuste bein i føttene hans også, og det er et mirakel at mannen kan gå i dag! Han ble torturert på det mest grusomme. Det er sikkert derfor kommentatorene ikke nevner det. Fordi det vet at ansiktet hans (og nervene innvendig) ble så ødelagt den gangen, at det er et under han kan smile i det hele tatt. Hvis du vil se filmen om han, se Faith of our fathers. Den handler om fangenskapet han opplevde. Sterk film.
Northernlights Skrevet 5. juni 2008 #23 Skrevet 5. juni 2008 Og hadde jeg kunne stemt, hadde han absolutt fått min stemme ;o) Han har veldig bra erfaring, og er en solid mann. Mannen min stemmer på han,så det får være familiens stemme. Det er en av de tingene man ikke kan,når man bare er permanent resident.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå