Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Eller vil alle at sitt barn skal få søsken? la oss ta en runde på det, jenter! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Før vi fikk den lille jenta vår var både jeg og sambo veldig enige om at hun var det eneste barnet vi ønsket oss, men nå har vi begge innsett at vi ønsker oss et barn til og vi ønsker at jenta vår skal ha et søsken. Det forandret helt tankegangen å faktisk bli foreldre. Men det blir ikke mer enn to barn, om vi har noe å si om saken.
Hilde_85 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Akkurat nå så ønsker jeg bare dette barnet jeg går med! Men han vil jo ikke være søskenløs da min kjære har en fra før! Før tenkte jeg at jeg ville ha fler, men nå syns jeg det virker som det holder egentlig. Og jeg vet ikke om jeg orker å gå gravid en gang til. Er plaget med bekkenløsning så det har vært veldig hardt til tider. Så jeg vil jo ha 1 1/2 barn
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg vil ha en til, mens mannen er fornøyd med den ene.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg slet med å bli gravid med jenta vår. Allikevel var det aldri noe alernativ å få kun et barn. Jeg var innstilt på å gå runden om prøverør og evnt adopsjon for å sikre henne et søsken. Så ble jeg gravid med sønnen vår. Etter to barn mente vi det var nok. Men så ble vi uplanlagt gravide med prevensjon med nr 3. Men etter denne, holder det.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Ville egentlig bare en en, men etter at jenta mi ble født endret jeg mening.. (Fra hun var omtrent tre måneder, gleder meg til å bli gravid og få en til!!)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Ville i utgangspunktet ha 4 barn,men nå etter et helvetes svangerskap og en fødsel som nesten endte med døden og varige mèn skal jeg ikke ha fler.
mamma&urokråka Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Vet egentlig ikke helt jeg. Noen ganger tenker jeg at det holder med en, andre ganger vil jeg gjerne ha en eller to til. Så det får tiden vise...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 venter nr 2 nå, og begge var planlagt. Tror at alle har godt av å ha søsken. Men etter denne holder det:) Man skal jo kunne ta seg av dem også....så det greier seg med to tette for meg ihvertfall.
Jente2011 Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 sambo er endebarn, å han vil ikke at noen i hele verden skal oppleve det.. han syns det er utrolig kjedligt den dag i dag når han sitter her med ingen søsken.. mens jeg har 3.. så det blir nok flere enn et på oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå