Mille** Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 I går var jeg i bursdag og spiste sikkert 6 kakestykker (jepp, jeg elsker kaker) og 4 halve rundstykker + noen glass brus, og har faktisk gått ned i vekt siden i går! Tror jeg skal snike meg til noen rester i dag, kanskje jeg går ned litt til i løpet av dagen. ;o)
Espoir Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Tja....Min erfaring er at resultatet, både av utskeielser og trening - ikke merkes på vekten neste dag, men snarere dagen etter der igjen eller den etter der igjen....
Mille** Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Hehehe....joda, tar den. Forskjellen på meg nå og før er at nå spiser jeg masse kaker og koser meg skikkelig innimellom OG trener flere ganger i uka. Før spiste jeg masse kaker og annen drittmat og trente aldri. Så nå greier jeg fint å holde vekten tross enkelte kosedager med kaker. )
Espoir Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Hm, heldiggris. Jeg trener masse, men legger på meg bare jeg spiser én Non Stop.
Mille** Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Har kanskje vært litt heldig ja, hadde ikke trodd at det skulle være så enkelt. Har kutta ut brødmat også da, bortsett fra når jeg skal kose meg skikkelig. ;o)
♥Jente03-Gutt06♥ Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Man skal ikke veie seg oftere enn 1 gang i uken. Da først klarer man å se om vekta er stabil. Den viser ulikt tall fra dag til dag. ( eller time for time)
Mille** Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Pleier ikke å veie meg hver dag egentlig, men hadde veid meg i går og ville bare se om jeg hadde gått opp 2-3 kilo siden i går.;o) Her har vekta gått ned sakte men sikkert siden februar, men har bare mistet 4,5 kilo. Og trenger egentlig ikke miste flere, men har lyst å holde meg der jeg er nå. Hmmm....ingen som oppfattet at innlegget mitt var litt spøkefullt? ;o)
Mammaen til Isak Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 He-he, jo jeg gjorde det :-) så flott, da passer det supert at jeg skal bake litt nå..slår meg på dietten din i dag ) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå