Gå til innhold

Jeg ler så jeg triller ut av sofaen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett den reklamen der den familien som har kjørt seg fast i sanden får hjelp til å komme løs av en gjeng karer fra nudiststranda?

Hehehe, ler så jeg nesten tisser på meg når han med den svette rompa setter seg inn i bilen! c",)!!!

Barnslig, jeg? Hihihihihi c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den i går,og jeg lo så jeg skjedent gjør.heheheh

Hva hadde min gubbe sagt,om det var han?? hahahaahah =0)

Skrevet

Næmen herregud azza!!!

Ikke får jeg dibbet og ikke ser jeg på tv på kveldene, jeg går dermed glipp av all moroa jeg da jo.............................

Hmm.....tror jeg må ta meg en tv kveld i kveld.....bortsett fra alt jeg skal gjøre først da........og plutselig blir klokken 23 og jeg trøtt....

Men dette høres ut som en reklame som jeg ville ledd av også og jeg er barnslig ja:-DD

Skrevet

Den er så bra at jeg ler bare av å tenke på den, faktisk.... c",)

Skrevet

Den har ikke jeg sett! Hvilken kanal?

Ehh... jeg ser jo ikke på TV for tida, kom jeg plutselig på. Og vi som har fått ny mediebenk og alt mulig!

Skrevet

TV2!

Men ser ikke dere på foppall, a'?

Det er jo no VM greier eller hva det nå er på tv2 akkurat nå?

Skrevet

Well, TVen på for tiden.....

Jeg ser av og til på den andre TVen mens Langtvekkistan spiller mot Kurgistan og slikt no...

Skrevet

Jo altså, TVen ER på...

Skrevet

Fotball? Hva er det?

Nei, jeg sitter jo på terrassen og drikker rødvin!!

Skrevet

Med den trådløse! Kanskje den reklamen ligger på pc'n et sted? YouTube? Tror det var en sånn forsikringsreklame men husker ikke helt sikkert.

Skrevet

TRor det er den, men har ikke sett annet enn helt slutten jeg da, men tror det må være den.

Skrevet

Ja, tror det var den! Reklamen var så artig at jeg husker bare storyen - og ikke hva den reklamerte for....

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ARTIG JA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...