Liaes Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Vi ble satt opp på en time hos gyn idag, da vi håpte å få svar på gubbens kromoson test.. Vi fikk denne timen for to mnd siden,da han sa vi skulle få svarene på prøva etter så lang tid.. Når vi kom dit idag så lurte han på hva han kunne hjelpe oss med, virket som om han hadde glemt hele testen, og først da sa han at det tar ytterligere en mnd for og få svar på prøven.. Må vi virkelig betale 280kr for å få det svaret? Når han kunne sagt det til oss for to mnd siden og heller satt oss opp på en time en mnd senere? Noe vi kan gjøre?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 dere prøvde ikke forklare at det var jo pga prøvesvarene han hadde satt dere opp på time i dag? men har opplevd å gå til legen og gått hjem igjen med uforrettet sak, men man må visst betale uansett hvor unyttig timen var. var til legen med ungen når han var liten, og da var jeg så uheldig å stille et spm om barnets sykdom som angikk meg. husker ikke om det var smitte eller noe sånt. da måtte jeg betale for meg også den timen.
Liaes Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 jo,sa det til han. Men han kommenterte det ikke en gang.. Bare satt oss opp på ny time i august... Sikkelig sløsing av både tid og penger!
Vannekanne Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Å søren jeg hadde blitt provosert. Jeg gikk til en hudlege en gang, og det eneste han gjorde når jeg var der var å lese brevet som min fastlege hadde sent ham. Og så sa han- ok; da kan du få time med en gang du får utbrudd neste gang.
Liaes Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Hater sånt! Er så sløsing med tid og penger! Hvertfall når det var gyn selv som satt oss opp på den timen! menmen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå