Mamsen87 :) Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Min har brukt sånn liten tynn pute sida vi kom hjem fra sykehuset.. Nå har han blitt avhengig av den, så nå tar han av trekket og vil kose med den hver gang han skal sove. Tenkte snart og bytte til litt større pute, som han faktisk kan ha hodet på.. Han er 14mndr nå.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 min har brukt son liten tynn pute siden hun ble født.. nå har jeg kjøpt en litt større en, den er like tynn men dekker nesten hele sengen slik at un kan ha hode på den.. hun er 9 mnd
viktorogmilla Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Første var over året da han fikk en tynn pute. Baby har ikke fått ennå.
Alba44 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Vi har ikke brukt pute til gutten vår før, men tenkte kanskje kjøpe nå. Han fyller straks 1 år. Kan jo spørre på 1 års kontrollen hva de anbefaler.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Her i vestfolg anbefaler de pute fra dag 1, så det har vi brukt. Den heter sykehusputa faktisk:-) og er ikke så tynn.
1974 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Ikke fått noe anbefalinger. Akkurat fått seg pute pga begynte å legge seg oppå sammenbrettet dyne hele tiden. Snart 3 år.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Her har alle 3 brukt liten tynn pute fra dag 1, og gått over til større pute ved 4mdr alder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå