Sota Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det noe spesielt jeg må passe på da? Det er vel ikke et symptom på de vanlige tingene man kan få når man er gravid? Vet ikke helt hvor feberen kommer fra, men jeg har også en del vondt i beina + har småvondt i magen ( og er litt kvalm ).
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ta paracet for å holde feberen nede, slapp av (gjerne med beina høyt), drikk masse og prøv å sove deg igjennom det. Dersom du ikke blir bedre i løpet av uken, vil jeg råde deg til å ta kontakt med legen din. God bedring da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå