Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må skrive litt alikevell.

Er i et trist modus,og må få ut litt gørr..!!!

Men denne gangen ble ikke bare jeg skuffa,men også mamman min,ungene,gubben,ja oss....

Å her kommer mitt utbrudd forkledd, så jeg slipper at det kommer i "se og hør".Men om det gjør det,så håper jeg søren meg at visse folk ikke vrir på det denne gangen!!!!

"altså,jeg sier bare....#¤%&/()==%¤#"%&&/%¤# !!!!!!

Å som avslutning på mitt muntre innlegg sier jeg,

"håper gresset er grønt også andre steder,for her er det svidd!"

Å til dere som desverre måtte lese det...Jeg blir sterkere for hver gang,så pass dere!! Knurr....

Klem fra meg...;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå syns jeg det er på tide at visse folk blir voksne, og slutter med dette tullet umiddelbart! Oppfør deg(dere) som folk, begynn å vise litt hensyn!

Og selvom det tydeligvis har skjedd noe leit, så er du visst ikke alene om å synes det på hjemmebane ser jeg! Og det er jo bra c",)

Skrevet

kan si det slik,at denne gangen gikk det vel ut over di selv.I og med at flere oppdaga "sjarmen" deres.

Men denne gangen er jeg ikke alene,heldigvis.

måtte bare få satt litt på papiret,og det letta trykket ja.

Skrevet

Må jammen si at det er bra at flere oppdager hva som foregår! Er nok ikke så fullt så festlig for dem da - å bli ferska med hånden laaangt ned i kakeboksen!

Det er jo grenser for hvor lenge man kan holde på slik før flere oppdager hva som egentlig skjer!

Skrevet

Ja,denne gangen var det vell ren drittsekkoppførsel.

Egentlig en filleting sikkert,men for oss satte det både ferien og andre ting ut av verden.

Man blir tilbydd å kjøpe en bil,og mens man har den,blir den henta tilbake for at andre skal låne den...Vi fikk vite det 5min før.Ord som "dere har ikke betalt den",og"har dere gidda reparere den andre,hadde dere hatt bil"vell,hadde ikke måtte låne bort penger,hadde vi kanskje hatt råd til det...rett frem nå jeg ja..!!

Nå sitter vi her da,uten.Men jobber for å se om det ordner seg alikavell.

Den andre var uaktuelt.Derfor vi tenkte kjøpe deres.Men vi har en anna på hånda fra før.For dette var egentlig venta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...