Gå til innhold

Da er jeg blitt pusemor, og det krever jammen litt gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant en forlatt pusunge utenfor jobb, da hadde den ligget der i 2 dager uten at mora hadde vist seg, da noen begynte å snakke om å slå den ihjel tok jeg den heller med meg hjem. Tenkte at jajaja, får prøver hvertfall.

Så da gikk vi til innkjøp av tutteflaske, morsmelkerstatning osv.. Og jammen går det bra. Ungene forguder den ( sto opp 0430 i natt da de hørte at den pep, og jeg mptte kommandere dem i seng igjen:P) Tilogmed mannen er helt betatt, pusen liker seg godt i halsgropen hans.

Så nå ligger jeg her på sofaen med en liten mett pusunge ved siden av meg, som vi har bestemt fir å kalle mini. For det er den virkelig. Ikke åpnet øyene engang.

Så krysser vi fingrene og håper at dette går bra:o) Og hvis det gjør det, blir det nok en bortskjemt liten pus, som alle iler til med engang det kommer antydning til et lite pip..masse kos og kjærlighet, og to jenter som ikke ville i barnehagen og på skolen idag, men heller være hjemme med pus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåååå - helledussen! Så flott at du tar deg av den, stakkars pus som har blitt forlatt av moren sin. Kan nok hende det tar litt tid før den blir renslig, for det er jo noe de lærer av moren, å gå på kattedo og å vaske seg, men det kommer nok etterhvert, dere får bare være tålmodige. Tenker ungene er i hundre!

Skrevet

Så godt å se at vi har sånne som deg her i verden også! FLOTT av deg å ta den i hus når den trenger hjelp! hadde jeg kunnet hjulpet dyr selv hadde jeg drevet eget dyreshelter, men her er det ikke plass, men er absolutt en drøm jeg har!!! åh nå ble jeg glad! flere skulle vært som deg! kos deg med den nye bebisen :) de vokser så altfor fort opp!

Skrevet

hehe ja, hjertet mitt kunne ikke si nei vettu:O)

utrolig så fort den har kommet seg bare på 1 døgn. Spiser og sover godt. og Maler godt når den får kos. Hærlig er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...