Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Når er det vanlig at ungene syns disse temaene er de morsomste i hele verden??? Jeg har en på 2,5 som snakker ustoppelig om dette... trodde han var litt liten egentlig???
Koseklompen Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Mini her er 2.5 og promp er visstnok kult.. Snur seg med baken mot oss, rygger og lager prompe lyder, tett etterfulgt av en skikkelig rampe-latter
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja, fra ca 2,5 år. Men her ble det verre rundt 3 år ;-) Nå er han 3,5 år og det er ikke lenger det eneste emnet - he he.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Gutten vår er også 2 1/2, og snakker om promp hele dagen omtrent :o/ Kan komme og daske meg på baken, og sier "promp, promp", og så ler han godt etterpå. De er mange i barnehagegruppa som er akurat i denne alderen nå, så de har det jammen morsomt i barnehagen om dagen.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Guttunger vår på 3 år er og kommet i bæsj og tiss alderen... Han syns f.esk at det er hysterisk gøy å komme med en skikkelig høy promp, helst når vi er på butikken el.lign, for så å rope høyt: 'du fjærta mamma!' :-S Håper den ikke varer så veldig lenge denne fasen... :-)
Mille** Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Snuppa på 2 år og 9 mnd har heldigvis ikke begynt med det enda. Regner med det kommer når hun begynner på storavdeling om 3 uker. ;o)
Espoir Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Mannen min er i den alderen fremdeles. Passer jo bra for vår yngste, så er de to.
M@mm@ til mine barn Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Jepp, her går det i pompebæsj, hele dagen... men bare overse det så er det ikke så spennende lenger. Mine to gutter er 3 og 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå