Alba44 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Skjønner lite her nå... Har vært gjennom en slitsom allergivår, og nå er jeg jammen blitt forkjølet. Aiai...ikke så behagelig akkurat :-/
hamsterpia Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Ikke jeg, men mini har blitt forkjølet. Er litt usikker på om jeg bør holde meg inne med han, eller om det er greit å gå ut jeg da. Har ikke feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå