Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

20+0 i dag, det føles som en liten milepæl. I tillegg er det bare sju arbeidsdager igjen til sommerferien, fantastisk vær, mini sparker masse inni magen hver dag, jeg er i kjempeform og har vel knapt følt meg så glad og pigg i hele mitt liv. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!! (det er egentlig i morgen du er halvveis ;))

Jeg har akkurat passert halvveis jeg også og det kjennes bra! Nå håper jeg bare nedtellingen går raskt som fy! :o)

Skrevet

Gratulerer :o) Hærlig, ikke sant? :o) Er også passert halvveis og det er deilig å se at det går nedover på dagene (",) Og nå er det ikke lenge til ferie heller (",) Kjenner også daglig spark og bevegelser nå, lovely :-)

Skrevet

Gratulerer:) Herlig å passere halveis. Gjorde det selv bare for noen dager siden, og satser på sommeren går fort. Har ikke så lenge igjen før jeg går ut i ferie, og satser på at varmen varer hele sommeren, selv om jeg kjenner det er litt vel varmt noen dager..

Skrevet

Ja, det stemmer vel det, det er vel egentlig 40+2 som regnes som lengde på svangerskapet. Pytt pytt, en dag fra eller til bryr jeg meg ikke om når været er så herlig som i dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...