Gå til innhold

Går du på cafe alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å gå på cafe alene:) Kjøper med meg et blad jeg liker, eller tar med en god bok, spiser en god salat eller smørbrød, eller av og til bare en stor kopp te og en brownie, mmm! Bruker lang tid, føler det er skikkelig luksus de få gangene jeg får sjansen. Har 2 små hjemme så kan vel være derfor;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Med god samvittighet når ungene er i barnehagen. Mitt lille pusterom kan man si. Eller tar med kaffe og bok i parken. kafebesøkene blir nok innskrenket når minimonster kommer, men baby, vogn og park er jo helt fint det:)Minstemann har fri fra barnehagen i dag, så det blir piknik i parken på oss. knallvær!! legger inn en liten handle klær runde også. gleder meg:)

Skrevet

nei, for meg føles det rart.

Skrevet

Jeg elsker å gå på kafe alene. Beste tiden jeg har:)

Jeg trives egentlig usedvanlig godt i mitt eget selskap, og har aldri tenkt over at det er rart å gjøre slikt alene. Kan godt gå på bar alene også (eller jeg kunne ihvertfall det før lille kom til verden, nå går jeg ut så sjeldent at jeg velger å gjøre det med venner).

Skrevet

Jepp, tar med en bok og bare koser meg! Så ja, jeg går gjerne på café alene, selv om jeg oftere er på café sammen med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...