CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 grunnen til at jeg testet i dag er at jeg skal ut på avsluttning med klassen min i dag, og tenkte at om jeg tester negativt så kan jeg jo kansje ta meg en øl bare.. men tror jeg dropper det nå, bare i tilfelle! vet jo at det ikke trenger å være noe, eller at det kan være kjemisk graviditet, det er jo veldig tidlig å teste. dette er første pp der jeg el testet(3pp), så håpet at spiren skulle sitte nå el var på onsdag i forrige uke! streken er jo veeeldig svak da, så vidt man ser den, men den er rosa.(billigtester) noen som vet hvor følsomme de er?
drgod Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 hei hei. billig testene er veldig følsomme sies det.det er flere som har testet svaaakt positivt 6 dager før ikm,så du kan absolutt være gravid.tror du må ta deg en cola i stedet hehe;)))) lykke til og drister meg til et forsiktig gratulerer.
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 takk for svar:) ja jeg får nok drikke cola i kveld i stede for øl ja, bare i tilfelle! tør ikke håpe skikkelig ennå, har ikke hatt et eneste symptom heller, utenom litt murringer, men det har jeg egentlig alltid før tr skal komme også. får prøve å teste igjen om noen dager tenker jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå