Gå til innhold

skyggestrek 6 dager før ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

grunnen til at jeg testet i dag er at jeg skal ut på avsluttning med klassen min i dag, og tenkte at om jeg tester negativt så kan jeg jo kansje ta meg en øl bare.. men tror jeg dropper det nå, bare i tilfelle! vet jo at det ikke trenger å være noe, eller at det kan være kjemisk graviditet, det er jo veldig tidlig å teste. dette er første pp der jeg el testet(3pp), så håpet at spiren skulle sitte nå:) el var på onsdag i forrige uke! streken er jo veeeldig svak da, så vidt man ser den, men den er rosa.(billigtester) noen som vet hvor følsomme de er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.

billig testene er veldig følsomme sies det.det er flere som har testet svaaakt positivt 6 dager før ikm,så du kan absolutt være gravid.tror du må ta deg en cola i stedet hehe;))))

lykke til og drister meg til et forsiktig gratulerer.

Skrevet

takk for svar:)

ja jeg får nok drikke cola i kveld i stede for øl ja, bare i tilfelle!:) tør ikke håpe skikkelig ennå, har ikke hatt et eneste symptom heller, utenom litt murringer, men det har jeg egentlig alltid før tr skal komme også. får prøve å teste igjen om noen dager tenker jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...