Maren - på overtid Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Er det fortsatt flere i denne "klubben"?? Jeg er 3 dager på overtid i dag....
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 3 dager her også! Skjer det noe hos deg?
Maren - på overtid Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Nei....synes jeg kjenner noe hele tiden, men det har jeg gjort lenge...Så har derfor gitt opp å tro det er et tegn på noe. Skal føde på SØF. Hva med deg, noen tegn? Hvor skal du føde?
3smånå Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg er 10 dager på overtid i dag. Blir like skuffet hver morgen når jeg våkner og ingenting har skjedd i løpet av natta...
rosami Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 9 dager på overtid i dag.... I morgen skal jeg på sykehuset for å sjekke modenhet, fostervann, str. på barnet osv . Hvis jeg er moden, er det mulig de setter i gang.... Krysser fingrene nå!!
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal føde i Haugesund. Hvor er SØF? Jeg tror også at det skjer noe hele tiden. Frustrerende! Var til kontroll på tirsdag. Har gått til kontroll på sykehuset hele svangerskapet. Nr. 1 var litt stor og de var redd for svangerskapsdiabetes denne gang (hadde det ikke). På tirsdag ble babyen målt til ca. 4 kg. Jeg hadde åpning på 1-2 cm som kunne tøyes til 3-4 cm. Var begynnt å bli moden, men hodet lå litt høyt. Ble strippet. I går gikk slimproppen. Går og venter på rier eller vannavgang, men det skjer ikke så mye. Syns jeg kjenner litt mer murringer og kynnere i dag, men det er sikkert bare innbilling :-(
mye større enn en milimeter nå Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 2 dager på overtid og eksamen i morgen:) etterpå skal alle kjerringråd tas i bruk!!!
Honningen Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 2 dager på overtid her... går å venter å venter...i varmen!
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Jepp! 3 dager over her også...! Hadde smårier i hele natt, men det roet seg da jeg sto opp! :-P Satser på at det må bli noe i løpet av helgen...
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 2 dager over her... Men min termin er 7./8., så jeg prøver å forholde meg til den, men må innrømme at jeg er fryktelig lei, er så lei av at alle jeg treffer må kommentere at jeg "fortsatt er her"... 3. gang jeg går overtid også, syns det er rimelig urettferdig...
Linda 1975 Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 12 dagar på overtid. Ska på sjukhuset i morgon. Ska då få modningtabletter, så i helgen kommer han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå