Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gud, hva skjer? har hatt så sterke menssmerter i natt at jeg har ikke sovet noe som helst :/ det er så j**** vondt!!! også er de der konstant også. urk. er dette vanlig eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg vil si at det er vanelig,noen kaller det modnings smerter jeg har hatt litt av dette selv men ikke så voldsomt at jeg har mista natte søvenen...

 

Om du ikke føler deg bedre nå på dagen og det ved varer ville jeg forsikerhets skyld tat kontakt med fast lege for sjekk. ikke fordi at det er noe å uroe seg for men det bedre med en sjekk for mye enn forlite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...