Gjest Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 gud, hva skjer? har hatt så sterke menssmerter i natt at jeg har ikke sovet noe som helst :/ det er så j**** vondt!!! også er de der konstant også. urk. er dette vanlig eller?
volvo-mamma Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 ja jeg vil si at det er vanelig,noen kaller det modnings smerter jeg har hatt litt av dette selv men ikke så voldsomt at jeg har mista natte søvenen... Om du ikke føler deg bedre nå på dagen og det ved varer ville jeg forsikerhets skyld tat kontakt med fast lege for sjekk. ikke fordi at det er noe å uroe seg for men det bedre med en sjekk for mye enn forlite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå