Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Begynner å bli litt tid siden jeg var innom her gitt. Noe av det skyldes at jeg har vært lagt inn på sykehuset med premature rier. Lørdag kom jeg hjem fra fest middag, og var i fin form. Vi var sent oppe, men jeg var fortsatt i god form da vi la oss. Etter en time våknet jeg fordi jeg måtte på do, og så hadde jeg vondt i magen. Da jeg prøvde å stå opp ble smertene bare mer intense. Det endte med at min kjære insisterte på at jeg måtte ringe sykehuset, og da fikk jeg beskjed om å komme med en gang. Så der var vi, og jeg kunne knapt tro at det var sant. Gravid i uke 32, dvs. ikke 32 fullgåtte uker engang. Jeg stappet noen klær oppi baggen, som slett ikke var pakket, så dro vi. På sykehuset ble jeg lagt inn, og de konstaterte etterhvert som det ble verre, at dette var sammentrekkninger. Jeg ble overført til Ullevål, i tilfelle babyen måtte forløses. De har jo ikke avdeling for premature babyer på Bærum. Smertene og riene kom og gikk, og babyen ble sjekket med både ultralyd og ved lytting. Og til alt hell, så virket det som om babyen ikke har blitt påvikret i det hele tatt! Den har hatt det helt strålende hele tiden. Jeg måtte bli på sykehuset noen dager, men fikk reise hjem i går. Nå må jeg ta det HELT MED RO, og håpe at jeg klarer å gå frem til termin. Jeg har fortsatt smerter, men ingen sammentrekkninger, og er glad for at jeg får være hjemme. Men det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å pakke baggen ordentlig!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Oi så dramatisk da! Ja nå får du ta det masse med ro og satse på at du kommer deg en god del uker lengre i alle fall! Masse lykke til!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ja du Collargol...drama har vi vel fått begge to nå. Håper fortsatt er alt er bra med deg og den lille tulla. Selv jobber jeg hardt med å overtale meg selv til å godta at det er litt rot og slikt hjemme. Min kjære ler av hvordan jeg sliter med å ikke gjøre noen ting, men han prøver å ta hånd om det meste for oss alle da ;o)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Ja da må du virkelig ta det med ro - skjønner hva du mener med å ha vanskeligheter for å godta litt rot og slikt, men må man så må man bare... ;o) Godt du er i uke 32 iallefall, dette går nok helt fint. Kan riene settes igang av bryllupsnerver???? (for de begynner vel å sette sine spor?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå