Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg igjen:-)

Kom hjem fra 1 ukes "ferie" i går. Litt godt og litt trist...

Avsluttet oppholdet med å være med mamma til frisør og prøve parykker. Rar opplevelse, men allikevel fint å være med på. Hun mister MYE hår nå, og i morgen skal hun barbere bort det som er igjen. Heldigvis veldig fornøyd med parykken sin da. Og så var vi og fikk tak i noen sjal og skaut for varme sommerdager/ innedager. Og solbriller som passet til, så hun kan "gjemme seg bort" litt når hun trenger det.

Det gjorde kjempegodt å få besøk av oss 2, det var helt tydelig. Lille-snupp gjorde jobben sin til de grader - var strålende fornøyd hver gang hun fikk øyekontakt med bestemor og gjorde alt hun kunne for å sjarmere og gjøgle. Så hvor god kontakt de hadde og hvor mamma blomstret opp mens vi var der. For ikke å snakke om pappa, som for første gang er forelsket i en baby (det 7. barnebarnet). Tar vanligvis et par år før han kommer på banen, men ikke denne gangen nei. Søtt:-)

Ellers er det full fart i Tebekaa-heimen for tiden. Blir sliten bare av å tenke på det. 30-årslag (ikke mitt, nei!), to 40-årslag (ikke mine, nei!), sommerfester, avslutninger, leirskole (hjelp!), sommergjester... Alt skal liksom skje i juni!

I tillegg til alle "små" og hyggelige ting, som fort kan bli slitsomme når tiden ikke strekker til. Heldigvis har døgnet mitt flere våkne timer enn andre jeg kjenner;-)

Men nå skal jeg gå og legge meg, for i morgen skal jeg på baby-sang, bake 2 kaker til solidaritetskafe sammen med et par av verdens mest rotete 11-åringer. Ordne med pass til lille-snupp. I varmen. Puh!

Gratulerer med dagen til alle som har hatt bursdag eller konfirmanter. Eller til alle som har barn som har hatt bursdag! Og heiarop til alle som trenger et ekstra puff i varmen. Til flytting eller hageting eller ferie-ting eller gravide-ting eller mamma-ting. Håper dagene blir "hur bra som helst". Og husk å spise masse is! Det er heldigvis? uansett for sent med desperat bikini-slanking nå;-) Bortsett fra for Phantomet da, som skal sette nye slanke-rekord for juni.

Stor klem til dere alle:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange og store og sterke ting tebekaa... jeg har aldri hatt kreft, så det vet jeg ikke noe om, og jeg har aldri vært pårørede til noen som er så syke heller så det vet jeg heller ikke noe om, men jeg har hatt behov for parykk ved en litt langvarig anledning, og det var ikke morro... Så at du var med på den seansen det er viktigere enn man kan ane. En parykk virker så hverdagslig for oss som har hår, men det føltes ikke hverdagslig å få tilpasset noen andre sitt hår for å skjule sin egen "tilstand".

Jeg blir glad når du forteller hvordan dere har hatt det, om blikkene og bestefaren og all slags... det er viktig med familie... men som naboen sa senest i går, familien er viktig, men man kan ikke leve på den alene, for duverden ( det er også et litt for lite brukt utrykk) så viktig det er å ha venner å fylle på med! Men de stundene hvor livet og familien blir like tydelige som blodårene på underarmen til en arbeidskar, de er det deilig å ha i hjertelomma.

Velkommen hjem!

klem fra

Skrevet

Så fint å ha deg hjemme og å nett igjen Tebekaa...selv om jeg nok synes at besøket ditt hjem til foreldrene var velanvendt tid...så har du vært savnet!!!

Er jo ikke overrasket over at Lille-snupp sjarmerte bestefar i senk,,, Hun har det liksom med å gjøre det! *ler*

Og fint at du fikk støttet moren din i utvelgelsen av en parykk å bruke nå mens hun får behandling. Hvem har vel sagt at forfengelighet og utseende er noe som bare fjortisene er opptatt av. Hvordan man føler seg henger jo sammen med hvordan man klarer å presentere seg selv utad også...Og hår er med å å danne en helhet!

Når det gjelder deres hektiske sosiale liv, så må jeg nesten bare ta av meg hatten...selv en av disse begivenhetene hadde tatt energien fra meg...men gøy er det jo med en durabelig fest eller flere...

Bikinislanking er helt uaktuelt her i gården...men som phantom-mannen så fint sa det idag morges... "Når disse gutta kommer ut, må jeg virkelig henge meg i selen...for den slankekuren du har gjort er ikke for hvem som helst... "*ler* Han har jo vært sympatigravid hver gang, uten vektnedgang mello9m...så han er vel i rekordsjiktet nå...

Skrevet

Så fint at mamman din fant en parykk hun var fornøyd med og så fint at du kunne være med henne på akkurat den "shoppingen". Jeg regner med at du nå er nokså sliten psykisk. Det tar på å se mamma være syk. Godt å høre at dere har kost dere også og godt at de fikk være litt sammen med minstesnupp. Det er få ting i verden som er så helbredende som deilige småjenter som smiler til verden og sjarmerer alle og en hver :-D

Selv du som er c-menneske må passe på å få deg litt søvn i det minste. Alt dere har på programmet fremover virker overveldende for meg, men det er jo fint også å være sammen med venner og kose seg med barna. Jeg har et rolig program for tiden og er tilgjengelig for treff hvis du har tid. Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...