Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere det? Jeg likte ikke til og begynne med, men bruker nå... Hører mange mener man er for gammel til å bruke sånn... Jeg syntes det er tøft:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke, men føler ikke at jeg har kropp til det heller da.. ;o)

Skrevet

Jeg har noen, men synes egentlig stort sett det e veldig lite fint.

Men det er ikke thightsen alene som avgjør, det er hva man har til...

Skrevet

Jeg synest det er herlig å gå med.

Synest heller ikke at det er aldersbestemt.

Kommer vell mer ann på utseende og tilbehør :)

Skrevet

Til og med mamma bruker det, så tror nok ikke du er for gammel:-)

Hun er forøvrig utrolig fin med det, har så vanvittig masse fine klær, og kan definitivt kle seg;-)

Jeg har begynt så smått å bruke det fordi det er veldig praktisk til å skjule stygge bein.

Skrevet

syntes det er drit digt å gå i å fint også=) var litt skeptisk når det kom men begynte å gå med det etetr liten siden jeg var gravid å det var praktisk å behagelig med en lang topp til.. typen var ikke så begeistra i begynnelsen men han syntes det er fint no;)

Skrevet

Min mor bruker det også:) Men hun er nok litt sånn som din mor. Men merker på andre at de gjerne føler at det er litt fjortiss, men som dere sier, kommer ann på hva man har til:)

Skrevet

Ikke no for meg!

Skrevet

Jeg syns det er redselsfullt. Jeg bruker det ikke.

Skrevet

Tights er jo bare tilbehør!

Blir nesten som å si at strømpebukser er stygt! ;o)

Derimot syns jeg ikke det er fint når man bruker tightsen som bukse, med genser eller kort topp over. Under en tunika, kjole el er tights kjempefint! Fjortis må vel være tights og college genser???

Skrevet

jeg syns det er fint, har et par stk selv. jeg har aldri vært et kjolemenneske siden jeg ikke har særlig kropp til det etter svangerskapet men føler meg mer behagelig med et par tights under! så nå går jeg i det nesten hver dag hjemme med en lang genser eller singlet utenpå! utroooolig digg!!!

Skrevet

ja thigts er SINNSYKT digg å gå med,og det er fint også,men som sagt,spørs jo hva man har til ikke sant..

man kan jo ikke gå med thights og magekort topp liksom..haha..

Skrevet

Tights kan fungere under kjoler, men er ellers et usedvanlig lite flatterende klesplagg. Det verste jeg ser er damer i kort genser, tights og kameltåen på utstilling ... :/

Skrevet

Nei fysjameg! Tights er fryktelig stygt!

Under en kjole har man strømpebukse eller ingenting.

Tightsen skulle forblitt på åttitallet og aldri sett dagens lys igjen!

Skrevet

HAHAHAHA kameltåen...jeg dør av latter..

Skrevet

Jeg synes det er fint på de som er normalt tynne, med en tunika over. Eller under et skjørt. Har også hørt at det er fint på oss som er store, så prøvde det i en butikk engang med en tunika over og så og følte meg som en elefant- en stor en sådan...

Synes ikke det går på alder, kan være fint på alle aldre hvis man er normalt tynn. Ikke for tynn, da blir det også stygt...

Skrevet

spørs jo hva du har til da. Tights og en kort topp synes jeg ikke er fint.Men en sånn typisk tunika greier liker jeg - og det at du kan gjemme magen vekk litt og likevel se fresh ut og moteriktig. Good oppfinnelse!!

Skrevet

Kommer helt an på helheten synes jeg, og selfølgelig er det noen ben som kler det bedre/værre enn andre. :-)

Skrevet

jeg elsker tights. Jeg er svært og feit og elsker å gå i skjørt, men har et problem med det når det er varmt, for lår gnisser og får svære sår. Så jeg bruker tights under skjørt og kjoler. Strømpebukser passer jeg ikke.. Bruker ikke tights til vanlige topper og sånn, kun under kjoler og skjørt.

Skrevet

Jeg synes det er pent på noen. Er man slank, og har lange bein, så ser det pent ut.

Selv synes jeg at jeg er for tykk til å gå i dem. Synes ikke alderen har noe å si på det.

Skrevet

Syns det kan være fint under kjoler,tunikaer o.l.

Men IKKE til korte topper eller gensere!Overdelen må dekke godt nedenfor rumpa for å si det sånn;-)

Skrevet

Jeg synes det er grusomt uansett alder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...