Gå til innhold

Fortvilet over min kjære tiåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han tok med pengeboka si på skolen i dag eller i går (han husker ikke), og glemte den igjen der.

Det er over 70 dollar i den. Bursdagspengene er sikkert bortevekke i morgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil trøste?? Og si noe sånt som at pengene sikkert ikke er stjålet?....Han visste ikke hvorfor han tok den med seg,heller.Sommerpengene hans. UFF!

Skrevet

Må bare riste på hue av denne guttungen din! :o)

Han er mye lik broren min.. Men det ble da mann av han også ;) hehe :P

Utrooolig kjipt med pengene.. :(

Det er mye penger.

Kan jo henge opp en lapp med en liten finnerlønn da..? :)

Skrevet

De ligger i rommet under pulten hans...sier han selv,iallefall.

Han er så distrè at det halve kunne vært nok.

Tror ikke han forstår hvor mye penger det er,egentlig.

Skrevet

Neei..

Altså, i årenes løp (broren min er nå 19år.. Tror jeg, hehehehe:p ) og han mistet for senest 1mnd siden hele lommeboka med over 600kr, minibank-kort, førerkort ++

Og når han kommer hit og skal dra igjen da, så er det leting på gang etter enten nøkkler, lommebok, tlf.. Det er ALLTID noe han har lagt fra seg!

Han er til å bli gal av :P

Jeg er også slik, men jeg klarer å huske hvor jeg la det da:D Etter en liten tid.. *kremt* ;o)

Men, mamma og pappa har rivd seg i håret ikke bare en gang liksom over han.

Det verste har vært at han ikke har vist tegn til å bry seg, eller å skylde på andre.

Jeg har fått gjennomgått i årenes løp kan man trygt si ;)

Skrevet

Hvormye er 70 dollar egentlig??

og jeg har alltidl urt, ting som koster f.eks 40 kroner her i nrge....å leie film f.eks...40 kroner, hvor mye koster det i usa? sånn til sammenligning?

Skrevet

359kr.

Skrevet

oida....det er mye penger for en tiåring!!

men du northern! pengene er sikkert ikke stjålet! de ligger sikkert enda i det rommet under pulten!! *trøste*

Skrevet

Haha, han er akkurat som meg :D

"Det spøker" rundt meg hver eneste dag, ting forsvinner.. Slitsomt!! Mobil, nøkler, lommebok, you name it.. Jeg er alltid "bombesikker" på at jeg la det der og der, tok det med dit og dit. Men finner det som regel på veldig "lure" steder.. Så nå har jeg en liten "regel" som faktisk fungerer for meg, om det ikke dreier seg om så altfor mange gjenstander. Når jeg legger nøklene mine f.eks. i skuffen i gangen, så sier jeg til meg selv "dette kommer jeg garantert til å glemme" - men merkelig nok så gjør jeg ikke det. Omvent psykologi på meg selv! Ikke dårlig ;P

Neida men det å være distrè er helt for jæ.. Jeg har så mange episoder at det er til å bli grønn av. F.eks. da jeg og venninnen min skulle til Tyrkia, og en time før vi skulle dra fant jeg ikke passet mitt. Hadde lagt det bak puta i sofaen?! Hvorfor? Ikke spør meg. Skulle vel ikke rote det bort da.. ;P Hehe.

Krysser fingrene for at lommeboken faktisk ligger under pulten! :) Du skal nok se at den dukker opp!

Skrevet

Jeg håper den dukker opp,ja...

Bibliotekaren ringte i dag,også. Hun sa han har ikke levert tilbake ei bok som han absolutt ikke kan finne noen steder.

Blir halvrar, jeg =o)

Sommerferien begynner straks, så det er best han finner den boka om "hoe to grow crystals"!

OG pengeboka...

Skrevet

Ville bare fortelle at den lå på skolen,og alle pengene lå inni fremdeles.

=o) Nå er det jeg som skal passe på den!

Skrevet

så fint at pengene fortsatt lå der da :)

håper dere finner den boka også :)

greit at du har pengene slik at det ikke skjer igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...