Gå til innhold

Navnevalg jente! noen som har en formening??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en liste med navn foran oss. Noen som har en hjelpende hånd om hvilket navn man burde velge?

Valgene vi sitter igjen med er:

Stina

Celine

Celina

Emma

Sandra

Thea

Emilie

Cecilie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stina, helt klart! Med mindre dere vil at datteren deres skal være Emilie eller Celine nr sju i klassen. Ikke kult.

Skrevet

Er nettop det vi ikke ønsker...

Problemet er nettop det at vi egentlig bestemte oss for Celine for to år siden..til den dagen vi en gang skulle få en jente... Nå er det derimot et veldig "in" navn noe jeg ikke liker.. Mannen min derimot ser ikke problemet med det..men vi har jobbet lenge nå med å finne alternativer.

Valgte årets mest poppulære guttenavn sist gang etter å ikke være oppdatert på "motefronten".

den gang ville vi også kalle ungen opp etter forfedre langt tilbake..beklageligvis var navnet vi valgte da det alle andre også likte det året. det var FIRE andre gutter bare på hans barselgruppe med navnet..Det ødela litt..

Ikke det at det burde ha noe å si,men har lyst til at det ikke skal være fire andre i klassen med samme navnet som du sier...

Så nå har vi bladd gjennom HELE navneboken..hehe...og listen vi sitter igjen med er som nevnt i hovedinnlegget..

alle synspunkter tas imot med takk :)

HI

Skrevet

Emma Celine var kjempe fint:)

Skrevet

Okay... Stina Celine da, det er jo fint =)

Skrevet

emma, emilie og thea er kanskje de mest brukte her da.. celine er ikke et såå poppisnavn enda selv om mange tror deet.. virker nok som et typisk sukkersøtt navn som de andre populære for tiden..

ville definitivt tatt celine.. "alle" navn er jo enten poppis, for rare, eller for gamle idag.. kommer ikke utenom at noen har en eller annen mening om deet

Skrevet

Emma, Emilie eller Thea!

Selv om de er mye brukt...=)

Skrevet

Likte Sandra jeg... Synes alle navnene deres var fine! Var virkelig forfriskende å se noen som ikke skal ha lange,sære,spesielle white trash kombinasjoner...

Skrevet

Må si at jeg synes at Stina var finest! Cecilie på annen plass.

Skrevet

1. Celine (men ville skrevet det Seline, for det er ikke så vanlig)

2. Sandra

3. Cecilie

4. Emilie

5. Thea

6. Emma

7. Stina

8. Celina

Skrevet

ville hatt cecilie.. er ikke mangen som heter det.. ikke små vertfall.. ellers er Stina å Thea veldi fine. men mangen som heter..

Skrevet

Det er bare 1348 i norge som heter Stina. Det er vel ikke så mange!

Skrevet

å dei fleste bor sikkert rundt her da ;) hehe.. neida, men som sagt. cecilie er finest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...