Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Vi fikk en sølvkopp til mini i dåpsgave. Den er uten gravering, og vi ønsker at det skulle stå noe på koppen (navn, fødselsdato ol). Ville dere som foreldre sendt koppen inn til en gullsmedbutikk for gravering?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 Ja, hvorfor ikke? Hvis dere vil ha noe skrevet på den, ser ikke problemet.... Er dere redd de som ga koppen skal bli fornærmet?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 nei de som ga gaven synes det er helt greit, men mannen min og jeg synes at det blir litt rart at det er vi som foreldre som gjør det og ikke de som ga gaven... tenker i forhold til gutten vår, at han kan tenke når han blir eldre at den koppen fikk jeg v besteforeldrene mine og de har fått på navnet mitt og fødselsdatoen.. kanskje litt sært av oss, men det er slik vi har følt. Men ser ikke bort i fra at vi graverer koppen likevel.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes ikke det ville vært noe problem. Jeg leverte selv inn ting til gravering siden ingen ville gravere på i tilfelle man fikk noe likt. De hadde sendt med gavekort på det da, men hadde de ikke gjort det hadde jeg betalt det selv. Skjønner ikke helt problemet med det. Koppen har han jo fortsatt fått og den vil være et minne om dem han fikk de av. Hvorvidt de har gravert på eller ikke tror jeg er av mindre betydning, men det er min mening...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Hi her: begynner å helle mot at det ikke er så uvanlig, og at jeg tror jeg skal gjøre det. Takk og god natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå