Gå til innhold

Går dere på kino alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig lyst å se sex and the city, men ingen å gå med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Samme her! Så vurderer faktisk å gå alene! Det blir flaut det!

Skrevet

da blir vi akkurat som carrie når hun bor i Paris og ser alle "vennegjengene der" ;P

Skrevet

Da hadde jeg gått alene, hvis du virkelig vil se filmen! Det er kanskje litt ekkelt, men ta med et blad som du kan ha til filmen begynner feks.

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Haha, ja :-p Hvor bor du? Vi kan jo gå -;p

Skrevet

Hvorfor i all verden er det flaut da? Når jeg har en fridag midt i uka tar jeg ofte en tur alene, jeg, men har aldri tenkt på at det er rart?

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om andre går alene på kino, spørs vel om jeg hadde lagt merke til det en gang. Men regner med at det er mange "jentegjenger" som skal på sex and th city, så kommer lille venneløse" stakkar se på hun der;P

Skrevet

Det har jeg aldri gjort....heldigvis har jeg ei datter på 16 som gjerne blir med.

=o) Vi så Indiana Jones på mandag.

Skrevet

Jeg pleide dra på kino med stefaren min.

Sett mange James Bond filmer sammen med han.

Skrevet

Har vært på kino alene en gang, det var i USA (sambo var på IT-konferanse m jobben, jeg var lei av å shoppe). Følte meg litt lost in space siden ting er litt annerledes (ikke nummererte seter - jeg gikk med billetten opp og ned og mellom setene, helt til noen sa at jeg kunne sitte hvor jeg ville....Flaut), men ellers synes jeg det bare var deilig å være alene. Kunne glatt gjort det her i Norge også. Jeg går på kafè også alene, vet det er mange som misliker det.

Kos deg med filmen, det skal jeg! Skal på lørdag, juhu!;-)

Skrevet

Jeg skal gå alene på søndag og jeg gleder meg! De timene skal jeg kun tenke på meg selv. Ikke prate med noen bare nyte. Mannen min kjøpte billet til meg og jeg skal gå på visningen kl 1700. Han tok den tiden for at jeg skulle slippe legging og alt det der den kvelden. Så deilig det skal bli!

Gå alene du...

Skrevet

Best av alt å gå på kino alene. Ingen som ser hvor mye snop du kjøper, ingen som maser om hvordan den og den spesialeffekten er laget eller om hva de synes om div replikker. Kino er best alene:)

Skrevet

Ikke noe problem det vel? Har til og med vært "kliss-alene" i hele kinosalen en gang jeg.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Selvsagt. Det er da ikke noe problem - passer det ikke for noen eller jeg ikke vil se noen men vil på kino er det bare å gå aleine.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke noe problem med ¨gå på kino alene. Det er vel ikke flaut vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...