Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Daglig finner jeg nye strekkmerker på beina mine, skikkelig dype, blålige strekkmerker! Men skjønner ikke noe i det hele tatt, for jeg har ikke lagt på meg i det hele tatt, og strekkmerkene er på leggene! Noen som vet hvorfor de kommer?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 ok, så da er det bare å forvente seg flere da? Er førstegangs så alle forandringene i kroppen min er jo helt nye for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå