Gå til innhold

Jeg har mensmurringer i kveld.. Hvorfor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer dette av?

Kjenner at jeg har litt "vondt" i magen og at det knyter seg i korsryggen :/ Hva kan dette være for noe da?

Kjennes skikkelig ut som at jeg skal få mensen as..

Skikkelig ubehagelig..

Jeg er i uke 33+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tenkt sterke kynnere, eller maserier eller noe så ville nok ringt føden... Ikke meningen å skremme deg eller noe, men personlig så hadde jeg ringt for å få sjekket opp hva det var. Mensmurringer så sent ville jeg vært skeptisk til...

Skrevet

Jeg skal til jordmor i dag så jeg tenker jeg spør der..

Så får vi se hva som skjer videre :P

Skrevet

Det er nok bare kynnere tenker jeg =) Har hatt dette selv den siste måneden. Før kjente jeg bare kynnerne som at magen ble hard. Nå blir magen hard samtidig som jeg får sånne murringer i ryggen.

Skrevet

Jeg har ikke kjent noe til dette før i går kveld.. Så det var derfor jeg begynte å lure.. Alle snakker om kynnere osv men jeg kan lissom ikke si at jeg har hatt det.. Men det er kanskje det som kommer nå da.. Er ikke det litt sent i såfall??

Skrevet

Kynnere kan det godt være, men de skal jo i utgangspunktet ikke være vonde. Men modning er jo sikkert logisk.

Blir spennende å se hva jordmoren sier, da! :)

Skrevet

Har hatt masse mensmurring. Og jeg spurte lege om det, og hun sa at det er svært mange som får det de siste 7-8 ukene og det er vist med på en modningsprosess. Men det er ikke alle som plages med det eller får vondt. Men ble det ille og jeg ble bekymra skulle jeg bare ringe føden med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...