sjettejuli Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 har kjøpt to blomsterkasser til en liten veranda i annen etg. hva klarer seg godt i blomsterkasser?
tuppemor-75 Skrevet 4. juni 2008 #2 Skrevet 4. juni 2008 stemor og tagetes overlever alt!!! ellers er pelagonia fine, synes jeg, også de overlever det meste. tusenfryd er også sterke planter. ellers er det fint med hange evt kantlobelia. jeg elsker de blå! solknapp er nydelige, men de må passes litt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå