Linchen Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Fordi du er gravid altså. Min svigerinne er gravid og jeg vil gjerne finne på noe hyggelig til henne. Velger å være anonym, så hun ikke skal kjenne meg igjen nå
Linchen Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2008 Hm - blei visst ikke anonym likevel, he he, er visst ikke mulig her. Vel vel - ønsker mange svar! God natt alle små og store
mammaen til 2+1 Skrevet 4. juni 2008 #3 Skrevet 4. juni 2008 Hei du... så snilt av deg.. =) Det kommer jo litt ann på hvor langt hun er på vei... I begynnelsen er det kjekt med babyting, kansje en bok om svangerskap eller barnets første år... svangerskapskalender eller slikt.. vi er jo alle veldig opptatt av graviditet nå... er hun lengre på vei kan det jo være fint å gi noe til henne personlig.. som et smykke eller kosmetikk, kremer eller lignede. (mange har jo fått drøssevis av babystæsj da..) Mine venniner har fått medaljong i fødselsgave.. med bildet av den nyfødte inni.. men dette er jo litt tidlig enda.. =) Lykke til med gavekjøping.. =)
coradel Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har en stor forkjærlighet til willow tree sine engler, de er kjempenydelige. Har jo engler med gravidmage, eller spedbarn. Ville jeg i alle fall blitt veldig glad for.
Thessa og Bebbis Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Hvis du bor i nærheten av en body shop så er jo bodyscrub og bodybutter en fantatisk gave! Kjempe gode lukter og deilig fet krem! ;-) Man skal jo skjemmes litt bort :-) hihi
singingintherain Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Så omtenksomt av deg da... Jeg er veldig glad i blomster- hva med en nydelig bukett, eller en flott orkide? Eller kanskje en time/halvtime med massasje - ansiktsbehandling -fotbehandling? Aromaterapi, kino/konsert/teaterbilletter med barnevakt inkludert hvis hun har barn fra før...Eller en dag med husarbeid i gave...hadde blitt veldig glad hvis noen kom og vasket mine vinduer...ville ha husket det resten av livet....eller noe annet praktisk hun trenger hjelp med. Du kommer nok på noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå