Kokkeli nyter våren:) Skrevet 4. juni 2008 #1 Skrevet 4. juni 2008 Utrolig hvor mange serier som tar sommerferie.. Vondt for meg det, tv-slaven som jeg er..
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Uff ja.....men den serien tar jo aldri slutt!!!!blir like irritert hver sesongavslutning over at det kommer en ny sesong..når det handler om at de er på en øde øy, skulle det ikke vært som en evighetsserie:( hmm lurer på om greys anatomy bynner på igjen snart jeg?ettersom frustrerte også har hatt sesongavslutning...noen som vet?
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Dette er siste sesongen av LOST:/ Sesongen går til 25 episoder, så siste halvdel av sesongen kommer i 2009... Så kjedelig:P Blitt avhengig av LOST så
tingeling87 Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 er det ikke sånn at grey's går på høsten, mens frustrerte fruer på våren? regner med at grey's anatomy begynner igjen til høsten da. det er jo samme dag og samme tid på seriene så jeg tror det er sånn. og lost, var jeg avhengig av de to første sesongene men nå er jeg helt forvirra over hele serien.. jeg er rett og slett lost:P (den var tørr den, hihi)
Glad_mor_85 Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Er veldig glad i LOST selv, men er jo veldig spent på slutten. men at de ikke skal spille inn resten før 2009 er HELT teit. De tar alltid nesten 1 års pause jo. jaja hadde vært gøy å hatt noe å se på i sommer, for jeg sitter jo ikke ute hele dagen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2008 Er også veldig spent på slutten. Og blir veldig irritert hvis det ikke kommer noen skikkelig slutt.. Og gleder meg til å få svaret på hvor den øya egentlig er henne.. Har jo så mange rare spørsmål etter hver episode.. Håper også det kommer noe å se på i sommer.. Pacific blue eller en slik sommer serie, som ikke trenger å se på hver kveld, men greit å se når det passer..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Pacific blue skal faktisk gå i sommer så reklame på det i dag.. tror det skulle gå enten 22.45 eller 23.45 uten og si sikkert på tv2 zebra.. Men husker ikke når det skulle begynne.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2008 Åså kjekt da. Da har jeg noe å se fram til:) Jeg legger meg aldri så veldig tidlig, men håper det var 22.45, 23.45 ble litt for sent og vente på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå